2013. július 2., kedd

~Tizennyolcadik díj.*



Köszönöm szépen a díjat swagmaster*-nek. Nagyon hálás vagyok. #jupii

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2.  válaszolj11 kérdésre!
3.  Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább a díjat!

11 dolog rólam:
1.-6. Horvátországba letöltöttem a Bloglovin'-t telefonra, és rájöttem, ott nem kell net, hogy olvassak, csupán a kereséshez. Ha megnyitottam egy blogot, akkor már net nélkül is szabadon olvashatom a részeit a Bloglovin' által. Ezt kihasználva első nap egy 13 részes bogot nyitottam meg. Fél napra sem volt elég a strandon. Utána végigszenvedtem a napot. Aztán már okosabb voltam és ilyen 50-70 részed blogokkal mentem le a strandra, azokat éppen elolvastam 4-re. #haha #fail #LoveRead
7. Valószínűleg még egyszer megyünk Horvátországba, amit most döntöttünk el.
8. Még időben eldöntjük, nem gáz /cinizmus/
9. Augusztus elején megyünk megint, akkor a család közeli baráti családjával együtt hatan.
10. Imádom a ropit májkrémmel. #haha #ImLovenIt
11. Próbáljátok ki, majd úgy enni! Csak furán néz ki, de finom.

Válaszaim:
1. Szoknya vagy nadrág?
Inkább nadrág. Sportos vagyok, bár mostanában egyre gyakrabban hordok szoknyát. Nagy váltás, még nekem is szoknom kell, hogy csajosabb lettem kicsit. #haha
2. Ha megtehetnél egy dolgot büntetlenül, mi lenne az?
Bemásznék az utcánk végén lévő régi, romos Kenyérgyárba valamelyik idióta haverral. De nem merem megtenni, félek, hogy elkapnak a zsaruk vagy mit tudom én. Pedig a rendőröket nem is érdekli ez, de akkor is ijesztő a tudat. #haha #bad  
3. Sűrűn jársz moziba?
Nem lakok nagy városban, itt nincs mozi, de amikor jó film jön ki, ami érdekel, mindig felmegyünk haverokkal megnézni. Talán úgy kéthetente.
4. Kedvenc sorozat?
Talán a Zöld íjász. Nem vagyok nagyon otthon a sorozatokban, de azt nézem.
5. Narancs vagy mandarin?
Narancs.
6. Szeretnél csillámpónit?
Igeen. Meg rézfaszúbaglyot, mg csillámfaszlámát is. Ezzel a hárommal szoktunk hülyülni a haverokkal. #haha #fail
7. Kivel találkoznál a legszívesebben a hírességek közül?
Ed Sheeran-nel és az 1D-vel természetesen.
8. Hány blogot követsz?
15-öt jelen pillanatban a Bloglovin szerint, de van amelyik már befejezett.
9. Gyűjtesz valamit?
CD-ket.
10. Fested a körmöd?
Igen. Ez egyfajta mánia nálam. Nagyon, nagyon ritkán látnak körömlakk nélkül, akkor is azért, mert lekapartam. #haha
11. Szereted a bodza szörpöt?
Megiszom, bár nem a kimondott kedvencem.


Kérdéseim:
1.Miért éppen bromance-ot írsz?
2. Honnan jött az ihlet?
3. Nem félsz a véleményektől?
4. Kedvenc állatod?
5. Szoknya vagy nadrág?
6. Szoktál sminkelni?
7. Fejhallgató vagy füles?
8. Kedvenc számod?
9. Kedvenc zenész/banda?
10. Kedvenc dalszövegíró?
11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet?

Küldöm:

2 megjegyzés: