2013. július 18., csütörtök

47. ~Funny videos.*




Lepetten figyeltem Louis-t, ahogy feláll egy szobor mellé Párizs egyik terén. Rátámaszkodott a férfi vállára könyökkel, és megmerevedett. A srácok szerint ilyen hülyeségeket mindig játszanak, mikor van idejük. Én kaptam a kamerát, hogy vegyem fel sunyiban az egészet. Sokan megbámulták Louis-t, és beálltak mellé, hogy lefotózkodnak vele. Nem tudtam felfogni, hogy nem röhögi el magát. Én már meghaltam volna a nevetéstől. De Ő pislogás nélkül bírta. Aztán két tini vette célpontba. Gondolom azt hitték, hogy valami szobor, és beálltak mellé, de szerencsére nem értek hozzá, így nem vették észre, hogy valódi. Hihetetlen, ahogy visszafogta a lélegzését. Még a mellkasa sem mozgott. Én titokba vettem,  míg a srácok beöltözve bámészkodónak álcázva figyeltek a tér különböző részein. Gondolom a lányok azt gondolták, jó móka lesz ha bolondozni kezdenek. Olyan 16 körül lehettek. Egy férfi fotózta őket, nem tudom, ki volt, de ahogy hallottam, angolul beszéltek. Már vártam, mit talál ki Louis. Tudtam, hogy valami nagy dolog lesz, hisz olyan bolond srác. Az egyik lány mellé állt,  csücsörített az arcára, míg a másik mögé állt, és eljátszotta, hogy megfogja a fenekét, de nem ért hozzá. Louis tűrte, de láttam, már nem bírja sokáig. Megfeszült az állkapcsa, hogy visszatartsa a nevetést. A lányok csak pózoltak, mikor bevillant a vaku, még egyszer kérték a képet és ugyanúgy maradtak. Itt jött el Louis ideje, és a lányok fele fordult.
- Bocsi csajok, de nekem van barátnőm.
Kedvesen vigyorgott, majd eljött. A lányok teljesen lefagytak, és halálra ijedtek. Azt hittem, megfulladok a nevetéstől. Felvettem Louis elégedett arcát, ahogy jön felém, majd a srácokat is, ahogy beöltözve pukkadoznak a nevetéstől. A két lány még mindig a szobornál állt, és nevettek. Végül visszamentünk hozzájuk Louis-sal, és a srácok is csatlakoztak, de alig voltak felismerhetőek az álruhától. Elmagyaráztuk a lányoknak, hogy ez csak egy poén volt, ami majd fent lesz a neten, és engedélyt is kért Louis, hogy feltegyék, hisz tényleg elég gáz fejeket vágtak benne a lányok. Ők csak nevetve beleegyeztek, majd kaptak autógrammot és képet.

- Én jövök! Készítsd a kamerát Lex. - nevetett rám Liam, aki hipsternek volt öltözve.
Valami olyasmi. Kivette a kocsiból a gitárját, és leült az egyik lépcsőre a téren. Elég viccesen nézett ki, de csak nekünk, hisz mi tudtuk, hogy valójában ez Liam. Louis is álcázta magát egy sapkával és szemüveggel, majd elült mellém a padra. Úgy tettem, mintha mutatnám neki a felvételeket a kamerán, de valójában Liam-et vettem. Hihetetlenül farsan énekelt és gitározott. Nehezen tudta ennyire eljátszani a rosszat, mikor amúgy olyan tiszta, szép hangja van. Azért látszott, hogy néhány hangnál erőlködik, hogy elcsússzon. Elnevettem magam ezen. Hisz sokan azért erőlködnek, hogy tisztán énekeljenek, míg Liam most éppen azért, hogy fars legyen. Aztán egyszer felállt, és elkezdte gitárral követni az embereket. Farsan a fülükbe énekelt, amit senki nem díjazott. Kiszúrt magának három 18 körüli nőt, akik kávéval a kezükben beszélgetve sétáltak át a téren. Őket vette célba, és nem akadt le róluk. A lányok már mindenhogy próbálták elhajtani, és nem ismerték fel. Pukkadozva nevettünk a padon. Aztán egyszer Liam hátraesett. Persze szándékosan, de ezt a csajok nem tudták. Nevetve akartak tovább menni, de Liam hisztizni kezdett.
- Engem soha nem vesznek komolyan. Ezt már nem hiszem el. Ti is olyan gonoszak vagytok.
A három nő szégyenkezve állt meg, majd ketten leguggoltak hozzá. Még szerencse, hogy ez az egész előttünk zajlott, így hallatszott a beszéd a kamerába.
- Nem vagy rossz, de még nem gondoltál arra, hogy ne zenével foglalkozz? - kérdezte a szőke nő kedvesen.
Liam nagyot sóhajtott, és lehajtott fejjel beszélt.
- De ez az életem.
- Nincs más, amit szeretsz? - csatlakozott a barna is.
 Már mindhárman mellette guggoltak és vigasztalták, amit tudtam, élvez Liam, hisz három top 10-es csajról van szó. Nagyon rendesek voltak vele a lányok, amitől elmosolyodtam. Meglepett, Liam mennyire élethűen játszik. Elmehetne színésznek...de Louis is, és biztos vagyok, hogy mind az öten.
- Mutatok nektek valamit, amiért ilyen rendesek voltatok velem.
Liam ismét az ölébe vette a gitárját, mire a lányok elmosolyodtak. Tisztán kezdett pengetni, majd tökéletes hangon kezdte énekelni a Live while we're young-ot. A csajok szeme kikerekedett, ahogy megismerték a hangszínt. Liam nem énekelt sokat, de éppen eleget, hogy rájöjjenek, majd levette a hosszú parókáját. Kivillant tökéletes arcának minden részlete. A lányok nevetve ölelték meg. Tőlük is kértek engedélyt, amit meg is kaptak a srácok.

Ezután elsétáltunk a Mc Donald's-ig, mert Zayn és Niall közösen ott tervezték a szivatást. Mi, négyen helyet foglaltunk egy asztalnál kint. Zayn felvette a nyakába Niall-t. Mivel a gatyájuk és a jacket-ük színe megegyezett, ha valaki nem látja egészben Őket, azt hiheti, Niall lába Zayn keze. Beálltak az utcára nyíló kis ablakhoz, ahonnan szintén rendelni lehetett. Én letettem az asztal szélére a kamerát pont feléjük, így nem volt feltűnő. Közel ültünk, és belehallatszódott a beszéd is, de ha nem, az sem baj, mert azt mondták a srácok, majd szinkronizáljuk később. Zayn leadta a rendelést a huszonéves csajnak, és még flörtölt is vele. A nő látszólag megismerte, ezért elpirult, de azt nem látta az apró ablakból, hogy Niall ott ül Zayn nyakába. Aztán hátrament a rendelésért. Kinyújtotta az ablakon Zayn-nek, de kikerekedett a szeme, mikor Ő leguggolt, és a nyakában ülő Niall vette el a csomagot.
- Remélem van benne majonéz is.
Szólt be Niall a csajnak, aki időközben már magához tért, és nevetésben tört ki. Nevetve jöttek vissza hozzánk az asztalhoz, miközben Niall leugrott Zayn nyakából, és nevetve megettük a kaját amit hoztak. Én csak egy shaket kértem, amit meg is kaptam.

Teli hassal következett Harry. Vigyorogva előhúzott a zsebéből egy kis zacskót, amiben barna por volt. Ő is csak egy sapkával és szemüveggel takarta el magát, de nehezen volt felismerhető, hogy elrejtette szép, göndör fürtjeit. Mielőtt ténylegesen bevetette volna magát, felvettem, ahogy beszél a kamerába a zacskóval és egy üveg vízzel a kezében.
- Na, Srácok, ne aggódjatok, ez csak egy kis fahéj. Ártalmatlan, csak kicsit kellemetlen lesz. 
A srácok hárman leültek a padra, míg én és Louis az egyik kis ékszeres standnál álltunk. Innen vettem titokban Harry-t. Közben fél szemmel az ékszereket figyeltem. Egy kulcsos nyaklánc nagyon megtetszett. Ezen több kulcs volt, de otthagytam, mivel színtiszta arany volt. Nekem ilye csicsás dologra nem volt szükségem, így inkább akcióban lévő társunkat figyeltem. Harry bekapott egy kanál fahéjat, és gyorsan kiállt egy csapat tinilány elé. Éppen akkor ért oda, mikor a fahéj megelégelte Haz száját, és ki akart törni. Szó szerint a négy tinilány elé köpte, mintha hányna. Mi a padon pukkadozva kaptunk a szánkhoz. Így se láttuk még Harry-t, de nagyon vicces volt. Mindannyian undorodni kezdtek, és nagy ívben elkerülték Harry-t. De még mielőtt tovább állhattak volna, Hazza utánuk szólt.
- Kérlek, adjatok egy kis vizet.
Mindenki eltávolodott, csak egy lány volt olyan rendes, hogy odament hozzá egy üveg vízzel. Bezzeg ha tudták volna, hogy Ő Harry Styles...ennyit a segítőkészségről. Harry majdnem az egész üveg vizet megitta, majd még köhögött kicsit, és kiegyenesedett. A lány szeme (aki oda mert állni mellé, és nem húzódott el undorodva, mint a többiek), kikerekedett.
- Harry. - hebegte csillogó kék íriszekkel.
- Szia. Köszi a vizet. Csak viccből kipróbáltam, milyen fahéjat enni. Remélem, nem baj, ha fent leszel a neten a következő videónkban.
Mosolygott rá Harry. Idő közben már a többiek is összesúgtak, de háttal állt nekik Harry, így nem tudták, ki az. Valóban nem lehetett megismerni Őt hátulról a göndör fürtjei nélkül.  
- Nem, de csinálnál velem egy képet?
Harry elmosolyodott, és elővette a telefonját. A lány nevetve csinált egy képet, majd megkérdezte.
- Most az enyémmel is csinálnál egyet?
- Persze, de ezt fel teszem. Hadd lássa meg mindenki, hogy Te mentettél meg a megfulladástól. - mosolygott kedvesen Harry, mikor megcsinálták a képet.
- Komolyan felteszed. Köszönöm.
- Nem, én köszi a vizet. Életmentő vagy. - mosolygott kedvesen Harry, és nyomott az arcára egy puszit.
Ekkor odament hozzájuk a másik három lány, és ők is kértek autógrammot, de Harry finoman lelépett. Szerintem jól tette, hisz Ők nem lettek volna hajlandók segíteni neki, csak félreálltak. Felőlük, akár meg is fulladhatott volna kedvencük. Mikor Harry visszajött egyenesen a kamerába beszélt.
- Soha, ne egyetek fahéjat. Pheee. - nyújtotta ki a nyelvét undorodva, majd oldalra köpött.
Még ezt is felvettem, és kelletlenül elhúztam a szám. Mindig is utáltam, ha valaki nyilvánosan köpköd. Undorító.

Ezek után leültünk egy Starbucks kinti asztalához, és visszanéztük a videókat. Mondhatom, hatalmas nevetés lett belőle. Már mindenki minket nézett.
- Mindjárt jövök.
Louis egy puszit nyomott az arcomra, és már le is lépett. Zavartan figyeltem, ahogy eltűnik a téren.
- Már várom, hogy feltegyük a netre.
Niall hangja izgatottan csengett. Elmosolyodtam.
- Gyakran szoktatok ilyet csinálni?
Mindenki felnevetett.
- Hát még csak pár ilyen videó van, de mindenkinek nagyon tetszik, és mi is élvezzük, szóval ha van egy kis szabadidőnk ilyenekkel hülyülünk. - magyarázta Harry.
- Szerintem ez király. Én jót röhögtem rajtatok.
A számhoz kaptam, hogy visszafogjam a nevetést. Mindenki szúrósan méregetett. Kicsit meglepődtem ezen.
- Miért, nem ezért csináljátok?
Zavartan néztem rájuk, és nem értettem, mi rosszat mondtam.
- Miért veszed be, mikor tudod, hogy jó színészek vagyunk? - nevetett rám Zayn.
Hirtelen megkönnyebbültem. Csak játszanak velem. Kicsit felmérgelt, hogy ennyire könnyelmű voltam, és bevettem, de mindegy.
- Pont ez a baj, hogy nem tudom, mikor játszotok, és mikor nem. Szóval velem ne szórakozzatok.
Mindenki felnevetett, majd megláttam Louis-t közeledni felénk.

Mikor leült, nyomott egy puszit a számra. Azt hiszem, sajnálom, hogy vége ennek az egésznek, és holnap reggel hazamegyünk. Féltem a lakásomban egyedül. Tudtam, hogy Dylan már nem bánthat, mégis féltem egyedül lenni. Nem akartam Louis nélkül maradni. Már annyira megszoktam, hogy mindig velem van.

Visszamentünk a hotelbe, ahol a srácok laktak. Szerencsére a menedzser nagyon jó fej volt, és ahogy elmagyarázta neki Louis, mi történt, megengedte, hogy vele maradjak. De azt a lelkünkre kötötte, hogy ne mondjuk el az otthoni bajos sztorit sehol. Hát nem szándékoztunk. Csak a srácok tudnak róla, de az is épp elég volt. Láttam, ahogy Zayn kezei ökölbe szorulnak, mikor elmeséltük nekik, még a megérkezéskor. Látszólag szégyenkezve, de mégis dühösen reagált. Ez kicsit meglepett. Szerintem az jutott eszébe, hogy Ő is ilyet tett volna velem, ha nem ment meg Louis. Elkezdtem összepakolni Tommo-nak is, és magamnak is. Ez elég vicces, ugyanis Louis egyfolytában utazik, mégsem tud magának becsomagolni. Ha rajta múlna minden úgy nézne ki a bőröndben, mintha a kutya szájából szedték volna ki. Sajnáltam Liam-et, hogy ennyire felelőtlenek a srácok, és rásózzák szegényre a mosást, és egyéb ilyen dolgokat. Eldöntöttem, hogy rá fogom venni Louis-t, segítsen néha kicsit bandatársának.

12 megjegyzés:

  1. *____________* Imádom*o* Siess majd a kövivel!:$♥

    VálaszTörlés
  2. aaahhw. imádtam a részt. olyan viccesek! XD

    VálaszTörlés
  3. táborban olvastam el a részt, és nem tudták, hogy mi a bajom, mert röhögtem xd
    várom a következőt (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhá, így már én is jártam. az olyan kínos, mikor egymagadba röhögsz a telefonodon, és mindenki kérdezget, te meg nem akarod elmondani. :D

      Törlés
  4. Istenem, láttam ilyen videót a neten, amibe ugyanezt, a Mc Donald's-os dolgot csinálta pár idióta szegedi srác. ez nagyon vicces rész lett. tudom, hogy ok nélkül nem írnál le egy részt sem, így biztos vagyok benne, hogy ebben is elrejtettél valami fontos dolgot, csak még nem tudom, mit. :D ~Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, én is onnan vettem. a Dumbrotherz vagy mi a nevük. :D
      kiismertél, tényleg elrejtettem benne egy fontos mozzanatot, ami végig fogja kísérni a történetet :D

      Törlés
  5. Imadom ahogyan irsz:D nagyon jooo resz lett ez is^^

    VálaszTörlés