2013. július 16., kedd

~Huszadik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Selena-nak. Végtelenül örülök, hisz HEY, EZ A 20. DÍJAM. #jupiii. Még tegnap töltöttem ki, de ma teszem fel a résszel, szóval a tegnapi napról lesz benne szó az egyik kérdésnél. #haha

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

 11 dolog rólam:
1. Imádok rajzolni.
2. Az utóbbi napokban kicsit hanyagoltam az írást, ami nem fog kihatni a blogra, hisz annyira előre haladtam, hogy a kb. 79. rész készen van a gépemen, amiből ez a történet áll.
3. Szóval az utóbbi napokban inkább zenét hallgattam, és énekeltem vele. #haha
4. Ezzel a párosítással nem lehet írni, hisz vagy az énekre vagy a történetekre koncentrálok (ami már nem erre a blogra lesz.).
5. Így aztán rajzoltam.
6. 18 rajzot készítettem összesen, ami azért nem kevés, de...
7. ...a  legtöbb csupán skicc.
8. Persze vannak olyanok is, amiket szépen kidolgoztam, és ki is színezem, bár...
9. ...nem nagyon szeretek színesceruzát használni, mert azzal nem annyira szép az árnyékolás, így...
10. ...inkább tollat, filcet vagy (a kedvencemet) grafitot használok.
11. Akit érdekel, oldalt az Elérhetőségeimen talál képeket, persze van olyan mi nincs fent mindenhol. (pl: csak Facebook-on, vagy csak Instagram-on), de van ami sehol, szóval ha nagyon érdekel, komiba e-mail-re elküldhetem. De kétlem, hogy akkora számok lennének, csupán próbálkozások.

11 válaszom:
1. Eddig, hogy telik a nyarad?
Nagyon jól, bár van egy olyan érzésem, mintha sok időt elpocsékolnék belőle, de azért aludni muszáj, nemde?! #haha
2. Van testvéred?
Van egy "fél-bátyám" Apa részéről. Ő 22 éves, egyetemista, Roland.
3. Mit szeretnél elérni az életben?
Talán, hogy sok barátom legyen, soha nem akarok egyedül maradni. Mindig mosolyogni szeretnék, és megnevettetni másokat. Nem akarom, hogy bárki is szomorúnak lásson, bár az is szoktam lenni, talán túl sokszor is. Szeretnék egy gyönyörű családot, ami mindig boldog, és persze az álmom, hogy egy ajándékboltom lesz Londonban.
4. Mi a rossz tulajdonságod?
Talán kicsit szókimondó vagyok, de soha nem akarok megbántani másokat. Én mindig viccnek szánom, csak néha nem úgy veszik. Meg kicsit akaratos is vagyok, és túlbonyolítom a dolgokat, melyeket egyszerűbben is meglehet oldani, így aztán ha nem úgy sikerül, ahogy szeretném, felmérgelem magam. #haha #ThatsMe
5. Éjjeli bagoly vagy?
Nagyon is. 3-4-ig fent vagyok minden este, és délben-1-kor kelek. De a közelemben élők, már megszokták, hogy ha korán kell kelni nyáron vagy suli-időben hétvégén, reggel még használhatatlan vagyok, szóval türelmesnek kell lenni velem.
6. Mi a kedvenc ételed?
Gyros. #hmm
7. Szereted az energiaitalt?
Néha megiszom, de inkább a jegeskávéért vagyok oda vagy a kakaóért, ha koffein kell.
8. Milyen nyelvet tanulsz?
Angol, orosz.
9. Kedvenc évszak?
Tavasz, mert akkor elég csak egy jacket, nincs se túl meleg vagy hideg, és minden virágzik.
10. Mit csináltál ma?
Délig aludtam, utána olvastam és zenét hallgattam, aztán most értem haza, mert a barátnőimmel beültünk egy kólára egy kis helyre a városban. Ez volt tegnap este 9-kor.
11. Szeretsz sportolni?
Szeretek, de izzadni már nem annyira. Röpizek, és futni is szeretek.

A kérdéseim:
1. Eddig, hogy telik a nyarad?
2. Van testvéred?
3. Mit szeretnél elérni az életben?
4. Mi a rossz tulajdonságod?
5. Éjjeli bagoly vagy?
6. Mi a kedvenc ételed?
7. Szereted az energiaitalt?
8. Milyen nyelvet tanulsz?
9. Kedvenc évszak?
10. Mit csináltál ma?
11. Szeretsz sportolni?

Akinek küldöm:

2 megjegyzés: