2013. július 28., vasárnap

~Huszonkettedik díj.*

Köszönöm szépen a díjat Jordi-nak. Nagyon hálás vagyok érte. #thanks 
Elnézést, tudom, hogy először a díj, és utána a rész, de most kis kavarodás volt este. #huh

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küldd tovább 10 embernek.

11 dolog rólam:
1. Most kint vagyunk Szlovákiába.
2. Ma egész nap túráztunk, és...
3. Nagyon fáj a lábam...mondjuk rá fér a fenekemre az izom. #haha
4. Most este bújócskáztunk, meg minden szart játszottunk a felnőttekkel.
5. Hát a bújócska katasztrófa volt.
6-9. Én már hunytam Orsival, mikor odajött hozzánk Zsada, és megkérdezte, hogy most amúgy hol is kell lepaccsolni őket (vagyis minket, de Ő még nem tudta, hogy mi vagyunk az új hunyók). Mi meg mondtuk, hogy itt Te értelem. Erre Ő megszólal, hogy: De én még meg sem voltam! Szóval ezen nagyon jót nevettünk.
10-11. Ma felmentünk egy meseszép vízeséséhez, és ott ugráltunk a köveken, meg felmásztunk a vízesés tetejére. Hát nem ott ragadtunk hárman a lányokkal egy nagyon csúszós sziklán?  Tipikus. Odaugrani még oda tudtunk, mert nem tűnt veszélyesnek, de ott már négykézláb felmásztunk a tetejére, és ott ragadtunk. Aztán levettük a cipőnk meg  a zoknink, felhajtottuk a gatyánk, beleálltunk a térdig érő, hideg vízbe, és kisétáltunk. Ott röhögtek rajtunk, de annyira csúszott a szikla, hogy kénytelenek voltunk beleugrani, így a víz felcsapott. Ja, és Apa is belecsúszott derékig, így elázott a telefonja, de még szerencse, hogy nem bírja az érintőképernyősöket, mert így ki tudtuk venni az aksit, és ahogy megszáradt már ismét szuperált. #hahaha

Válaszaim:
1. Mit tervezel még nyár végére ?
Tanulást. #nooo
2. Voltál nyaralni ? Ha igen hol ?
Most vagyok Szlovákiába, de már voltunk Horvátországba.
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni ?
Elolvastam egy nap egy blogot, és arra gondoltam, hogy ilyet én is tudok, csak jobbat. Így jött. #hehe
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta ?
Az első fejlécet, én csináltam, az bonyás volt, aztán ajándékba kaptam a mostanit. Csináltam még két fejlécet, de nem tettem ki őket.
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a testvéreiddel ?
Egy félbátyám van, aki úgy döntött, hogy három évig velünk élt, hogy leérettségizzen, aztán ismét elhúzott Veszprémbe, így nem nagyon találkozunk, hisz az ide az ország másik vége. Amúgy szoktunk beszélgetni, de soha nem álltunk közel egymáshoz annyira. Három év alatt pedig nem lehet 16 évet bepótolni, így olyanok vagyunk, mint az idegenek szinte. Ha muszáj beszélünk, meg segítünk a másiknak, de amúgy elég feszélyezve vagyunk a másik társaságában.
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj ?
A legjobb barátnőm, a családom, az alkotási vágy, és hogy teljesítsek. Meg persze a remény, hogy valamit talán el is érek majd, amivel jót tehetek, és netán egy vagy két boldog életet felneveljek.
7. Hiszel valami természetfeletti dologban ?
Hát szellemekben meg ilyenekben nem nagyon, de babonás vagyok. Már ha az ennek számít. Emellett a sorsban hiszek, hogy meg van írva/el van tervezve a jövőnk. Az angyalok és egyéb ilyen dolgot már furcsállok. Én abban hiszek, hogy van az univerzumban egy összetartó-erő, amit ha nagyon akarunk még talán kedvünk szerint is irányíthatunk. Ez alatt azt értem, hogy ha én eltervezek valamit, mert tényleg akarom, és sokat gondolok rá, akkor ez az erő segít nekem, mert meg van írva. Ez így érdekesen hangzik, mert így nem lehet jól elmondani, mi is ez véleményem szerint pontosan, majd egyszer talán kifejtem.
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben ?
A családom, és a legjobb barátnőm. Ja, meg persze a zene.
9.  Mi volt a fordulópont az életedben ?
Hát ezt pontosan nem tudom, mire érted, de az írásban talán az, amikor végre erőt vettem magamon, és eldöntöttem, hogy ha rossz lesz, ha nem, ezt akkor is megcsinálom. Maximum nem mutatom meg senkinek. Hát az a történet azóta is rejtve van a laptopon. #hehe
10. Mit tervezel mivel szeretnél foglalkozni a jövőben ?
Szeretnék nyelvvel foglalkozni, de nagy álmom, hogy saját ajándékboltom lesz Londonba az én ízlésem szerint.
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet ?
A barátnőmére, akiről már annyit hallottatok, Rebeka. Azt hiszem, hatással van rám az emberek véleménye, de igyekszem egyéniség maradni. De az Ő véleménye sokat számít.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel még nyár végére ?
2. Voltál nyaralni ? Ha igen hol ?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni ?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta ?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a testvéreiddel ?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj ?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban ?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben ?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben ?
10. Mit tervezel mivel szeretnél foglalkozni a jövőben ?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet ?


Akinek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése