2013. augusztus 1., csütörtök

II. 5. ~Ebéd.*




Lottie zavartan kapkodta a levegőt a hátsó ülésen. Louis megállt egy piros lámpánál és hátranézett húgára. Jól végigmérte, amit Lottie tényleg nem értett. Én sejtettem, mi erre az oka. Végül Lot megunta ezt az egészet.
- Mi az?
Louis előrefordult, és elindult, így nem nézett húgára válasz közben.
- Csak azt néztem, hogyan vagy felöltözve.
Lottie most még jobban összezavarodott.
- És mire jutottál? Ez a kedvenc trikóm.
Lot kicsit elviccelte, de azért Ő is tudta, bátyja most félretette poénos énjét. Nekem nagyon tetszett az összeállítása. Egy világos, hosszú farmer volt rajta egy fehér-szürke csíkos, bő, a bal mellkasán zsebes trikóval.
- Így be merlek engedni közéjük.
Louis komolyan jelentette ki, amit én nem értettem. Én is bementem közéjük...bár meg is lett a baj. Tudtam, Louis mindentől próbálja óvni húgát, és biztos nehéz neki, hogy pont a legjobb barátaitól kell védenie. 
- Louis, nem értem mit problémázol. Nem kell vigyázni rám. Tudok magamra figyelni, és van saját gondolkodásom.
Okította ki Lottie bátyját, amit megértettem, mégis Louis párját fogtam.
- Oké, de Te még nem ismered a srácokat. - figyelmeztette szerelmem.
- Hát majd most megismerem Őket. Annyit már tudok, hogy nagyon idióták és viccesek.
- Háh, az biztos.
Kiszaladt a számon nevetve, de Louis morcos nézése láttán, egyből el is hallgattam. Nem felelt semmit, csak megállt a ház előtt. Észre sem vettem, hogy már ilyen közel vagyunk.

Louis kiszállt, majd kinyitotta nekem az ajtót. Lottie-nak is ki akarta, de a lány gyorsabb volt. Láttam, ahogy izgatottan sétál be a házba, míg Louis inkább féltőn. Én azt hiszem semleges voltam, hisz bíztam a srácokban. Csak nem csinálnak, vagy mondanak hülyeséget egy tini előtt...pláne nem Louis húga előtt. Próbáltam nyugtatón megszorítani a srác kezét, de nem jött össze, mivel tovább rágta a szája belsejét. Láttam ajkai mozgásából. Végül bementünk, és lekaptuk a cipőnk. A konyhából nevetés hallatszódott, majd a fal végén Liam feje jelent meg.
- Én mondtam, hogy hallottam Őket. Megjöttek!
Hátraszólt a srácoknak, mielőtt elindult volna felénk. Megállt Lottie előtt, aki idő közben már lekapta a cipőjét.
- Szia. Liam vagyok.
Mosolygott kedvesen, és nyomott két puszit a lány arcára, miután Ő is elmondta a nevét. Láttam, hogy Lottie azért igencsak megörült, hogy találkozott sorban az összes 1D taggal, még akkor is, ha az egyikük történetesen a bátyja. Soha nem értettem, miért nem mutatta be neki hamarabb Őket. Végül Zayn-t is megölelte, aki utána még rákacsintott Lottie-ra. Ezt csak én láttam, és szerintem még Niall. A lényeg, hogy Louis nem, különben elszabadult volna a pokol. Lot elpirult, amit tudtam, nem kellett volna. Zayn elégedett vigyorral ment vissza a konyhában. Felmérgelt, hogy vele is el akarja játszani ugyanazt, mint velem. Nem akartam, hogy Ő is megtudja, milyen Zayn. Nem akartam, hogy fájdalmat okozzon neki. Abba Louis is belehalna, és végleg kitörne a III. Világháború. Belekaroltam Lottie-ba, és bementünk a konyhába mi is. Lepetten mértem végig az üveg előtt, a kis magaslaton lévő asztalon. Meg volt terítve, amin felnevettem.
- Nem is tudtam, hogy van étkészletetek.
Két hónapja még egyszer sem láttam megterítve az asztaluk, így meglepett. De Niall válasza még jobban.
- Mi sem.
Ezen már mindenki nevetett, ami nem is csoda. Ez egy tipikus pasiház volt, bár ezt soha nem kérdőjeleztem meg.

Leültünk kajálni, és teljesen igaza volt Louis-nak. Csirke volt a Nando's-ból, de legalább kitették egy tepsibe a srácok, mintha Ők csinálták volna. Azért ennyi eszük volt. Sokat beszélgettünk, az asztalnál. Mindenki Lottie-t kérdezte, és persze a fesztiválról is szó esett. Azt hiszem, még jobb is volt, hogy rendeltek a srácok, mert így nagyon finom volt. Ha Ők főztek volna, szerintem egy falatot nem ettünk volna. Végül, mikor végeztünk, én bevállaltam, hogy elpakolok, míg a srácok bementek a nappaliba. Tudtam, hogy mindenkit érdekel Louis húga, hisz egy új arc. Sokat faggatták minden féléről, és azt hiszem, gyűjtötték a sztorikat, amikkel lehet Louis-t szivatni. Bepakoltam a mosogatógépbe a sok tányért, meg evőeszközt, majd lehajolva próbáltam kiválasztani, itt melyik gomb jelenti a megfelelő funkciót. Megtaláltam, és felegyenesedtem, de megint annyira megszédültem. A fekete pontok ismét megjelentek látóköröm szélén. A fejembe őrjítő fájdalom nyilallt, de erősen küzdöttem együttes hatásuk ellen. A pultra támaszkodtam, és lehunytam a szemem. A homlokom ráncba szaladt, próbáltam mélyeket lélegezni. Már engem is idegesített, mitől van ez az egész. Azt hiszem, kezdtem jobban lenni. Már nem fájt annyira a fejem, és ki mertem nyitni a szemem. Szerintem a múltkor sem lett volna baj ebből az egészből, csak még másnapos is voltam mellé. Két erős kar fonta át a derekam, és simult hozzám hátulról. Elmosolyodtam, mikor megéreztem Louis bódító illatát. Semmiképp sem akartam, hogy megtudja a rosszulléteimet, hisz úgysem tudna tenni ellene semmit. Ha elmondanám, csak azt érném el, hogy ismét úgy vigyáz rám, mint egy csecsemőre. Nem akartam cirkuszt Lottie előtt, meg amúgy sem. Tommo nyomott egy lágy puszit a nyakamra, majd a fülembe suttogott, amitől kirázott a hideg.
- Nem jössz oda hozzánk?
Elmosolyodtam, és kicsit oldalra fordítottam a fejem, ahogy feleltem.
- Most fejeztem be a pakolást. Megyek.
Felé fordultam a karjaiban, és egyből kaptam egy puszit a számra.

Megragadta a kezem, és a többiekhez húzott. Csak egy fotel volt szabad. Louis kicsit mérlegelt, majd leült, és az ölébe húzott engem. Elpirultam, és izmos mellkasának döntöttem hátam. Átkarolt a hasamnál, és becsatakoztunk a beszélgetésbe. Éppen a fesztiválról ment a téma.
- Haver, én hazajövök, nem alszok sátorban.
Liam komolyan kijelentette, mire mindenki ránézett.
- Oké, akkor te majd nem iszol, hogy tudj vezetni. - Zayn hangjában cinizmus rejlett.
Liam elhúzta a száját, mivel rájött, igaza volt társának.
- Én inkább azt nem értem, mi lesz, ha felszedünk egy csajt?! A sátrunk hatalmas, és abban nem lehet ketten lenni.
Niall kicsit belepirult a mondandójába, mire mindenki felnevetett. Louis komolyan szólt a srácra.
- Niall, okosan beszélj!
A szöszi lepetten nézett rá, mire Louis egy jelentőségteljes pillantást vetett Lottie felé a vállam mögül. De a lány sajnos így is észrevette, és láttam nem esett jól neki, hogy bátyja ennyire kicsiként kezeli.
- Kösz, már nem vagyok 8 éves. Nem kell előttem megválogatni a szavakat.
Teljesen megértettem Lottie-t. Louis tényleg kicsit túlzásba vitte ezt az egészet. 16 évesen én is tisztában voltam ezekkel, bár nem önszántamból azt tegyük hozzá. De fogadok, Lou is tudott mindent.
- Oké...Akkor azt hiszem Niall, nélkülöznöd kell a csajokat, vagy kitagadunk a sátorból. - nevetett Zayn.
- Ki beszél?!
Szólt be Harry fekete hajú társának, aki szúrós szemmel méregette ezért, de hamar elnevették magukat. Zavartan fordultam hátra Louis-hoz.
- Mi is ott fogunk aludni a sátorban Lottie-val?
- Nem. Hazajövünk.
A hangja határozott volt, és nyugtatóan rázta a fejét.
- De akkor nem ihatsz Lou!
Ebbe Ő is belegondolt már, és láttam, nincs terve.
- Tudod, hogy a részeg vezetéssel nincs bajom, de a fesztivál miatt biztos sok rendőr lesz. Esélyünk sincs. Majd fogunk egy taxit, vagy sétálunk.
Egyből tudtam: "nem fog minket egy taxi sem elvinni részegen, marad a séta, ami ha belegondolunk nem is olyan vészes, hisz tőlem nincs olyan messze a Hylanads Park. 15 perc". Bólintottam, és ismét előre fordultam. Hallgattam tovább a beszélgetést.

Telt az idő, és mindenféle hülyeség feljött. Még a padlásra is felmentünk játszani, amit Lottie ugyanúgy fogadott, mint én, mikor megláttam. Egy biztos: a srácok kíméletlenek egymással, ha Fifa-ról van szó. Mint 5 kisgyerek. Már sötétedett, mikor hazamentünk hozzám. Louis hozott magával pár cuccot, hogy ezúttal tudatosan alszik nálam.
- Ha nem haragszotok, én nagyon elfáradtam ma az utazástól, meg ez a sok új dolog. Letusolok, és lefekszem.
Láttam rajta, hogy tényleg nagyon álmos. Készítettem ki neki minden szükséges dolgot a fürdőben, ami tulajdonképpen csak egy törölköző volt, mivel a többit megtalálja magától is. Ketten maradtunk Louis-sal. Megágyaztam a nappaliban Lottie-nak. Louis segített. Szerintem kényelmesen fog aludni rajta, de kicsit bűntudatom volt, hogy esetleg nem kéne idekint lennie. De mivel ezt az ötletet már délután is makacs módon elvette a lány, nem volt mit tenni. Mikor végzett a zuhannyal, már pizsiben jött ki a fürdőből. Egyből bedőlt az ágyba, és jó éjszakát kívántunk. Tudta, hogy még járkálni fogunk kicsit, hisz mi még nem alszunk, de a lehető leghalkabban igyekeztünk lenni, és mikor bementem a fürdőbe, még telefonozott. Én is vittem be magammal pizsamát.

Éppen levettem a ruháim, és kidobtam őket a szennyesbe, mikor kinyílt az ajtó. Ijedten kaptam oda a tekintetem, hisz nem volt kopogás sem. Louis lépett be rajta mosolyogva. Halkan becsukta maga mögött az ajtót, és alaposan végigmért, hisz már csak egy bugyi volt rajtam. A lehető leghalkabban elnevettem magam.
- Mit csinálsz itt? - kérdeztem suttogva.
Lekapta a fölsőjét, majd a gatyáját is, mikor végre válaszolt. Zavartan néztem mozdulatait.
- Gondoltam, zuhanyozhatnánk együtt is, így nem zavarnánk kétszer Lottie-t.
Ismét elnevettem magam, és csípőre tettem a kezem előtte. A hajam előre dobtam, így eltakart.
- Jó kifogás.
Louis ártatlanul maga elé emelte a kezét, és elém lépett egy száll alsóban.
- Komolyan gondoltam.
Szégyenlősen lehajtottam a fejem, és megigazítottam a hajam, hogy az a minimális elmozdulása, is eltűnjön, így ismét takarásba került egész felsőtestem.
- Kicsim, már párszor lefeküdtünk, láttalak már meztelenül. Nincs okod szégyenlősnek lenni előttem. Jobban ismerem a tested, mint bárki más.
Ebben igaza volt, a szavaira mégis végigfutott az arcomon a pír. Lassan bólintottam, amitől felbátorodott, és megfogta a bugyim szélét. A kezéhez kaptam, és eltoltam magamtól.
- Csak zuhanyzás!
Mutatóujjam az arca elé emeltem ezzel is figyelmeztetve Őt. Halkan felnevetett, és határozottan bólintott.

Háttal fordultam neki, és levettem a bugyim. Ő is megmondta, senki nincs, aki jobban ismerne, én mégis szégyenlős voltam még. De tiszteletben tartotta. Beálltam a zuhany alá felkötött hajjal, és próbáltam megnyugodni. Pár pillanat múlva Louis kicsit elhúzta a zuhanykabin ajtaját, majd becsúszott mellém. Ajkaimba haraptam, és hátat fordítottam neki. Féltem, hogy én nem fogok tudni megállj parancsolni magamnak. Imádtam Louis minden egyes porcikáját, és nehéz volt ellenállni egy félistennek mögöttem. Felnevetett, és átkarolt hátulról. Éreztem férfiasságát magam mögött, de azt hiszem, nem zavart. Kezdtem megnyugodni, és elfogadni, hogy ez csak egy normális közös zuhanyzás. "Pont olyan, mint a fürdőben, csak fürdőruha nélkül." ezzel próbáltam lecsillapítani heves szívdobogásom, kevés sikerrel. Azt hiszem, Louis jót mulatott rajtam. Elzárta a zuhanyt, hogy ne mossa le rólunk a szappant majd, és nyomott a kezébe a tusfürdőmből. Tudtam, mire készül, és előre remegtem a gondolattól. "Te jó ég! Louis! Tudom, én akartam mindent kipróbálni vele, de könyörgöm! Kint van a húga a nappaliba!" a fejemben egy kis vészvillogó indult be, ami csak hangosabb lett, mikor maga felé fordított, és hozzám ért. Ijedten löktem el magamtól kezeit, amitől meglepődött.
- Louis, kint alszik a húgod!
Szélesen elmosolyodott, és tudtam, mi rejlik e mögött a mosoly mögött...Tommo piszkos fantáziája.
- Csak beszappanozlak.
Lassan bedörzsölte a vállam, a karom, majd hozzám simult elölről, hogy elérje a hátam. Ezután tudtam, mi következik. Magam sem tudom, miért, de hagytam. A melleimhez ért, és alaposan beszappanozta őket, majd a hasamat is. És így haladt lefele, amitől vadul fújtattam. Tudtam, kegyetlenül élvezte, de azt hiszem, én is. Ott álltam talpig tusfürdősen, és azt akarta, hogy én következzek. A számba haraptam, amitől édesen elmosolyodott. Én is nyomtam a kezembe tusfürdőt, és éreztem, ahogy elpirulok, amint a mellkasához értem. Nem értem el a hátát, így én is hozzásimultam, amitől sóhajtott egyet. Végeztem felsőtestével, és féltem lenézni. Nem tudtam, hogy amivel találkozok, jó lesz vagy rossz. Mélyen magamba szívtam a levegőt, és rávettem magam, hogy lenézzek. Louis férfihoz méltó módon reagálta le a szappanozást, ha lehet így fogalmaznom...de hát Ő kezdte. Óvatosan szappanoztam be egész testét, amit egy édes puszival díjazott a számon. Megnyitotta a vizet, és lemostuk magunkról a tusfürdőt. Louis azt hiszem, a kelleténél jóval többször ért hozzám, de nem csodálom. Nekem is nehezemre esett megállnom minden komolyabb tett nélkül ezt a fürdőt.

Megkönnyebbültem, mikor a szobában ültünk az ágyon. A lehető leghalkabbak voltunk, hisz Lottie már aludt mikor kijöttünk. Legalábbis azt hiszem, hogy aludt, mivel oldalra volt fordulva, így nem láttam a szemét. Louis komolyan nézett rám. Kicsit már kezdett furcsa lenni, hogy csak néz, és nem szól semmit, de nem mondanám kínosnak. Köztünk már nem volt olyan, hogy kínos csend. Végül gonoszul elmosolyodott, majd olyan gyorsan húzott az ölébe, hogy reagálni sem volt időm. Ajkait gyorsan a számra nyomta, és lágyan mégis akaratosan csókolt. A hajába túrtam, de nem akartam. A kezeim maguktól cselekedtek. Én el akartam tolni Louis-t, mivel ezt most nem volt szabad, a testem mégsem engedelmeskedett. A számról áttért a nyakamra, hisz tudta, az a gyenge pontom. Le akart venni a lábamról. Bár a szívem szakadt meg, hogy ezt kell tennem, de az eszemre hallgattam, és eltoltam magamtól. Kérdőn nézett rám.
- Louis ismét elmondom, kint alszik a húgod!
Ismét puszikat hagyott a nyakamon, és közben beszélt.
- Igen...de az kint van...és alszik....Majd halkan leszünk, de annyira... szeretnélek.
Kicsit felnevettem. Én is akartam Őt, mégis ismét eltoltam. Sajnos ez volt a helyes. Tudtam, nem bírnánk annyira csendben maradni, hogy Lottie ne hallja meg.
- Louis, ne most! Majd legközelebb, rendben?
Szomorúan nézett a szemembe, de láttam rajta, Ő is tudja, ez most nem helyes.
- Akkor egy hétig hozzád sem érhetek?
Elhúztam a szám, mert ezt én sem akartam. Azt egyikünk sem bírná ki.
- De, csak nem ma este.
Én is ezzel nyugtattam magam. Ledőltünk, és elhelyezkedtünk az egyik kedvenc pozíciónkba. Én oldalra fordultam, míg Louis hátulról átkarolt. Imádtam, ahogy egybefonódnak lábaink, és ujjaink a fejem mellett, valamint a hasamon. Apró termetem tökéletesen beleillett hasának ívébe. Imádtam, ahogy a hajamba szuszog. Maga a mámor volt.

8 megjegyzés:

  1. úristeen a vége nagyon, nagyon tetszett. kíváncsi vagyok, Louis meddig fogja bírni. :P
    Zayn pedig biztos tervezget valamit, hogy ennyire kacsintgat Lottie-ra... ~Bea

    VálaszTörlés
  2. te jó ég! IMÁDOM! *---------------------*

    VálaszTörlés
  3. Awwwww marha jó<33 gyorsan kövit;))

    VálaszTörlés