2013. augusztus 15., csütörtök

~Huszonnyolcadik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Love Direction :D-nak. Nagyon hálás vagyok érte, tényleg. #thanks

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Szeretem az ékszereket, de kétség kívül a cipőm a kedvenceim.
2. Sportos a stílusom, így a sportcipőket kedvelem, de rajzolni mindig csak magas-sarkút szoktam.
3-11. Tavaly előtt kint voltunk a volt általános iskolámmal Londonban. Busszal mentünk, több városból, így összebarátkoztunk a miskolci srácokkal. Mobilhome-okban laktunk London-tól nem messze. Egyik este elkéredzkedtünk a velünk lévő felügyelőtől hárman, a barátnőimmel, és kimentünk, és úgy 10 percre a mi szállásunktól, a Temze partján, a mólón elénekelgettünk és gitároztunk. Telt az idő, mi pedig leültünk beszélgetni. Már éjfél is lehetett, de mivel nekünk nem mondták, mikorra kell visszamenni, úgy voltunk vele, majd halkan beosonunk így nem keltünk fel senkit. De a volt osztályfőnököm eljött értünk (Ő volt a The Boss). Jött felénk nagy keményen, hogy most húú, de leolt minket. Befeszített, és vörös fejjel sétált felénk. Próbált keménykedni, mi pedig totál berezeltünk, hogy most mi lesz. Aztán felbukott a padkában, és belefejelt a bokorba, mint hikomatos pingvin a hóbuckába. Hát mi úgy elkezdtünk nevetni, de kénytelenek voltunk visszafogni magunkat. A miskolci srácok még maradtak, és Ők szabadon nevethettek, de mi alig bírtuk ki a10 perces utat visszafele a tanár mögött. Beértünk a szobánkba, és kibukott belőlünk a nevetés. Ezután nem engedtek minket sehova, de kimásztunk az ablakon esténként visszamászni pedig segítettek a fiúk. #hehe

Válaszaim:
1. Milyen színű a szemed?
Barna.
2. Melyik országban élnél szívesen?
Norvégia vagy Anglia, de inkább London.
3. Kedvenc dal?
Jelen pillanatban a 1D - Just Can't let her go, Rizzle Kicks - Lost generation és Jason derulo két száma a The other side és a Talk dirty.
4. Kedvenc étel?
Gyros minden mennyiségben.
5. Kedvenc ruhadarab?
Cipőőőők. #love
6. Mi vett rá hogy elkezdj blogolni?
Hát egyszer a keresztanyám lánya mondta egyszer, hogy Ő mennyire szereti. (Eda már 26). Én pedig egy nap elolvastam egy fanfiction-t és úgy döntöttem, ilyet én is tudok. Így lett a legelső történetem, de előtte már voltak blogjaim.
7. Ki  a példaképed?
Ed Sheeran.
8. Van testvéred?
Van egy fél-bátyám. Roland, 22 éves.
9. Olvasol blogokat? Ha igen sokat?
Soka olvastam már el, de én olyanokat szeretek, ami be van fejezve. Nem bírom, mikor várnom kell egy részre, még ha csak pár napot is. Folyamatosan szeretek olvasni, így befejezett történeteket olvasok. Ezzel az a gond, hogy nem tudom oda továbbküldeni a díjakat. #haha
10. Kedvenc hónap?
Hát iskolától függetlenül talán a májust mondanám. Akkor elég csak egy jacket, és hosszabb gatya, mégis lehet trikót hordani. A madarak csicsergéséről és a csodás virágokról nem s beszélve.
11. Mitől félsz a legjobban?
Ez lehet hülyén fog hangzani, de én attól félek a legjobban, hogy majd a jövőben a családom nem lesz boldog. Nem akarok majd olyanokat mesélni a gyermekemnek elalvás előtt, hogy; "képzeld, volt egyszer egy olyan állat, hogy jegesmedve..." vagy "egyszer volt egy olyan találmány, hogy könyv, és az olyan csodás történeteket rejtett, ami el sem tudsz képzelni...". Márpedig ez lesz, és én ettől félek. Hogy a családom majd nem fog boldogan jól élni, a gyermekeim nem fognak megismerni egy csomó mindent, amit pedig érdemes lenne. Nem fogják élvezni a nyarat, mert túl forró lesz, nem fognak hóembert építeni karácsonykor.... #sadness

Kérdéseim:
1. Milyen színű a szemed?
2. Melyik országban élnél szívesen?
3. Kedvenc dal?
4. Kedvenc étel?
5. Kedvenc ruhadarab?
6. Mi vett rá hogy elkezdj blogolni?
7. Ki  a példaképed?
8. Van testvéred?
9. Olvasol blogokat? Ha igen sokat?
10. Kedvenc hónap?
11. Mitől félsz a legjobban?

Küldöm:

4 megjegyzés:

  1. A "Mitôl félsz a legjobban?" válaszod... Aztaa... Majdnem bôgtem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez szívből jött. én tényleg így gondolom, és szerintem sok mindenkinek csatlakoznia kéne hozzám, vagy bekövetkezik ez :/

      Törlés
  2. Igen.. Teljesen egyet értek veled, csak eddig ilyen formában még sosem gondoltam erre ://

    VálaszTörlés