2013. augusztus 28., szerda

~Harmincnegyedik díj.*



Köszönöm szépen a díjat  Selena-nak. Egyre több díjam lesz, yeaaah.  #thanks.

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Ma pakoltam vissza a szobámba, így végre visszaköltözhetek, vége a festésnek.
2. Át lett rendezve, kipakoltam a sok felesleges cuccot, és teljesen más lett...olyan üres, de én mégis imádom.
3. Tegnap este megnéztük Anyával a VMA-t.
4. Anya csak nevetett Taylo beszólásán...ahogy a srácok is.
5. Azt találtuk ki Anyával, amin aztán sokáig nevettünk, hogy: The best song of summer is the best song ever. #haha #IfYouKnowWhatIMean.
6. Találtam egy üres rajzos-spirálfüzetet tök jó, fehér lapokkal, csak úgy csúszik rajta a ceruza, szóval ismét belelendültem a rajzolásba.
7. Már rajzoltam egy lányt, aki Anya szerint Anne Hathaway, Harry-t, Niall-t egy idézettel és egy szemet.
8. Vettem egy Angol-Amerikai szlengszótárat.
9. Azt olvasgatom, és próbálom bevágni.
10. Hát hatalmas dolgok vannak benne, csak szakadok.
11. Most találtam egy új angol nyelvű Larry Stylinson képregényt a neten, amit a csaj szerkeszt, rajzol és ír. Ahhoz nagyon jól jön ez a szótár. Szerintem az egy csodás blog, mindenki nézzen be...bár kicsit durva néha....khm.... CHECK OUT!

Válaszaim:
1. Jó az osztályközösséged?
Igen. Minden tanár imád minket a szíve mélyén, mert nagyon vicces osztály vagyunk. Valakinek mindig van valami vicces megjegyzése, amit órán bekiabál, de a tanár is nevet rajta, mert pont olyan ízléses. Persze nálunk is vannak klikkek, hogy cigisek, átlagosok, nyomik... de ez senkit nem érdekel, mivel mindenki mindenkivel jóba van nagyjából...talán három ember kivétel, de Ők maguknak csinálták a bajt.
2. Mik a terveid a következő tanévre?
Keményebben fogok tanulni. Tavaly csábítóbb volt a Word sajnos, és inkább írtam, mint tanultam, de idén okosabban osztom be az időm, hogy mindennel tudjak foglalkozni eleget.
3. Van twittered? Szereted?
Igen. Néha felnézek, de nem nagyon köt le, bár én a Facebook-kal is így vagyok, bár azt azért gyakrabban nézem. Inkább Instagram-on lógok.
4. Ha olyan a telefonod, melyik alkalmazást szereted rajta a legjobban?
A kedvencem a Blogger (mily' meglepő #haha), de nagyon szeretem még az Instagram-mot a Bloglovin'-t és a We Heart It-et. Anya pedig egyfolytában a Szókeresőn lóg esténként a telefonomon, és általában lemeríti. #haha
5. Sminkeled magadat?
Igen, mivel nem szép az arcom. De nyáron, csak kevés szemfestéket használtam, nem kentem magam alapozóval.
6. Nyertél már valamit egy nyereményjátékon?
Hát nem tudom, ez annak számít-e, de ha nagy nehezen rávesznek, hogy kaparjak le egy sorsjegyet, mindig nyerek, de nem szeretem nagyon. Amúgy nem nagyon nyertem, de nem szoktam játszani. Ha a haverokkal nagy ritkán pókerezünk általában nyerek, mert Apa megtanított.
7. Fehér vagy fekete?
Mindkettőt nagyon szeretem főleg a kékkel. #haha
8. Mi az a tárgy amit megszeretnél kapni? (bármi lehet ékszer, telefon, kanál, stb..)
Szeretnék egy Ed Sheeran gitárt és egy Doc Martens csízmát...de amúgy nincs nagyon szükségem semmire. A lényeges dolgaim megvannak.
9. Szereted az illatos gyertyákat?
Igen pláne a lilát és a kéket. (nem tudom milyenek pontosan, csak szín alapján tudom beazonosítani. #haha)
10. Szereted a verseket?
Nem mondhatnám magam nagy versolvasónak, de ami tetszik, azt kívülről fújom. A kedvencem William Blake - To see a world... kívülről tudom az angolt és a magyart is.
11. Mi a kedvenc zeneszámod?
Jelen pillanatban a Maroon 5 - One more night, The Wanted - We own the night (ami meglepőt, mert magukat az embereket utálom), Ed Sheeran - You need me I don't need you és persze 1D - Best song ever.

Kérdéseim:
1. Jó az osztályközösséged?
2. Mik a terveid a következő tanévre?
3. Van twittered? Szereted?
4. Ha olyan a telefonod, melyik alkalmazást szereted rajta a legjobban?
5. Sminkeled magadat?
6. Nyertél már valamit egy nyereményjátékon?
7. Fehér vagy fekete?
8. Mi az a tárgy amit megszeretnél kapni? (bármi lehet ékszer,telefon,kanál, stb..)
9. Szereted az illatos gyertyákat?
10. Szereted a verseket?
11. Mi a kedvenc zeneszámod?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése