2013. augusztus 21., szerda

~Harminckettedik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Hope*-nak.

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Mindjárt megyek körmöshöz.
2. Valami szépet szeretnék, mégis egyszerűt.
3. Majd meglátjuk, mi sül ki ebből, hisz rövidre kell hagyni a körmöm a röpi miatt.
4. Nyáron persze lehetett hosszú körmöm, amin nagyon jól nézett ki a sok minta.
5-6. Tegnap este meg akartuk nézni a tűzijátékot Dunaújvárosba (mivel épp a nyaralóban voltunk), de mire odaértünk a neten kiírták, hogy elmarad. Ez mi formánk. Cserébe beültünk a Mc Donald's-ba.
7. Olyan cuki táskát vettem, hogy csak na. #haha #cuttie
8. Hétvégén rengeteget Activitztünk.
9. Csomószor nyertünk Apával. #hehe
10. Nem várom a sulit.
11. Örülök, hogy vége, mert most tényleg nem tudtam sok mindent írni nektek. #sorry

Válaszaim:
1. Milyen zenéket szeretsz?
Mindenfélét, ami tetszik.
2. Tél vagy nyár?
Ha sulitól független, akkor inkább tél. Azt jobban bírom.
3. Kedvenc filmed?
Tökéletes hang.
4. Ki a példaképed?
Ed Sheeran.
5. Hanyadikba mész?
10.
6. Mi a kedvenc sorozatod?
Teenwolf.
7. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág. Nem bírom a szoknyát, az nekem olyan...lányos. inkább sportos, fiús stílusú vagyok.
8. Van kedvenc magyar előadód? Ha igen.: Ki(k)?
Nem bírom a magyar zenét, de ha nagyon mondanom kéne valamit, akkor talán a tesóm legjobb barátjának Marcinak a zenekarát mondanám. Veszprémről énekelnek, az az egyetlen magyar szám, amit szeretem és meghallgatok. Szóval a Rubber Puppet.
9. Mit szeretnél elérni az életben?
Szép családot, biztos életet minden szerettemnek. Emellett még megcsinálnám az ajándékboltom London-ban, és pluszba még egy könyvet is írnék.
10. Kedvenc zenész/banda?
Ed Sheeran és One Direction.
11. Szeretnél csillámpónit?
Perszeeeee. Mg egy Csillámfaszlámát és egy Rézfaszúbaglyot is. #hahaha

Kérdéseim:
1. Milyen zenéket szeretsz?
2. Tél vagy nyár?
3. Kedvenc filmed?
4. Ki a példaképed?
5. Hanyadikba mész?
6. Mi a kedvenc sorozatod?
7. Szoknya vagy nadrág?
8. Van kedvenc magyar előadód? Ha igen.: Ki(k)?
9. Mit szeretnél elérni az életben?
10. Kedvenc zenész/banda?
11. Szeretnél csillámpónit?

Küldöm:

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :D Lehet, hogy hülye kérdés meg minden. De ha tudnál segíteni, abban, hogy ilyenkor mit kell csinálni mert komoly nem érte, mert életemben ez az 1. Díjam és nagyon örülök, ennek.Eszméletlenül Köszönöm szépen, de komoly kéne egy kis segítség :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát csinálsz erről egy bejegyzést. az elején illik megköszönni, annak akitől kaptad, és linkelni a blogod, ahonnan kaptad. tedd ki a képet is hozzá, ahogy én is. amit leírtam a kép alatt rögtön, azok a szabályok, és ha megnézed, én is azokat teljesítettem. először 11 dolgot írnod kell magadról csak úgy spontán, ami eszedbe jut. utána azokra a kérdésekre kell válaszolnod, amiket én tettem fel a "Kérdéseim:" pontban. ezután neked is fel kell tenned 11 kérdést azoknak, akiknek tovább küldöd. és végül az utolsó pontban, meg kell jelölnöd 11 blogot, akik szerinted érdemesek rá, hogy megkapják ezt a díjat, de látod, nekem sem lett soha 11. amennyit tudsz annyit linkelj. ha kitetted a bejegyzést a díjadról, írj azoknak a blogoknak, ahogy én is tettem neked, és értesítsd őket díjról. ja, és oda-vissza küldés nincs. mármint akitől kaptad, annak nem küldheted vissza, jelen esetben nekem.
      remélem, érthetően leírtam, de ha még kérdésed van, szívesen válaszolok :)

      Törlés
  2. Sports Betting: Where and How to Bet on 1xBet Korean - legalbet.co.kr
    The Sports 1xbet nigeria Betting Rules: Bet on the outright winner of any match. 1xbet korean · 1xbet korean · 1xbet korean · 1xbet korean · 1xbet korean · 1xbet korean · 1xbet korean.

    VálaszTörlés