2013. augusztus 6., kedd

~Trailer of season second.*



Sziasztok Kedves Olvasóim!
Ismét egy tájékoztató jellegú bejegyzés, elnézést, hogy ennyi irkálok külön, de ezúttal örülni fogtok, mivel kaptok egy kis betekintést a blog alakulásából a jövőben. Meghoztam nektek a 2. évad trailer-ét, remélem örültök neki. Lehet ebben is van kevés hiba, hisz még mindig nem tettem le egy felsőfokú nyelvvizsgát angolból, de szerintem meg lehet érteni. A SZÁM, ami alatta szól, egy számomra nagyon kedves dal, és ide most nagyon illik. Én a pop verziót használtam fel a videóhoz, nekem az jobban tetszik. A magyar fordítását ITT megtaláljátok, érdemes elolvasni, hisz olyan mintha pont az én blogomnak írták volna. Szinte minden benne van a dalban is. A trailer-t oldalt megtaláljátok az első évadé alatt. Remélem, tetszeni fog, és írtok nekem dicsérő szavakat érte ide és Youtube-ra is. #smile #thanks #Its_Just_For_You

8 megjegyzés:

  1. Na amikor meghallottam, hogy milyen dal megy alatta...esküszöm nagyon nagyon nagyon nagyon féleek. SZAKÍTANK?? MI VAN? EGYEDÜL MARAD? FELADTA??NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM.

    Csodálatos író vagy <3
    Ölel, Sel

    Ja igen és megszeretném kérdezni, hogy milyen programot használtál a videó szerkesztéséhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhá, majd meglátod, mi lesz. köszönöm szépen :)
      Windows Movie Maker-t használtam, minden Windows 7-en gyárilag rajta van, az XP-t nem tudom.

      Törlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nem akarom, hogy szakítsanak! Remélem a végén minden happy lesz, mert ez a történet, és a szereplők is megérdemelnek egy boldog befejezést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát lehet...majd eldöntöd, szerintem, jó vagy rossz lesz :P

      Törlés
  3. Ha szakítanak is, remélem minden rendbe jön, nem lenne jó egy szomorú vég. :( Mellesleg nagyon jól írsz, a te blogodnál jobbat még nem olvastam, pedig nem egyet olvasok. *-* És van egy díjam neked:
    http://imyoursnarry.blogspot.hu/2013/08/nagyon-koszonom-dijat-dreamgirl-nek_3449.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. a véleményed nagyon jól esett, a díjért is hálás vagyok :)

      Törlés
  4. Jézusom *.* imásom,de ezzel most nagyon megíjesztettél.Félek. Ugye nem....

    U.I: Imádom a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd meglátod...remélem, nem szomorítalak majd el. :)

      Törlés