2013. augusztus 18., vasárnap

~Harmincegyedik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Natalie Campbell-nek. Nagyon hálás vagyok.

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Most éppen fél kézzel próbálom megírni a díjat, mivel a másikkal hajat szárítok. #haha
2. Rájöttem, hogy így nagyon nehéz és lassú írni.
3-5. Ma ismét kint voltunk az úszóházban, és ugráltunk. Ma egyedül mehettem a Jetski-vel, Gabika pedig mögém ült föl. Nekem nem mondták, hogy azon ilyen érzékeny a gáz, így azzal kezdtem, hogy meghúztam, Gabika pedig egy csodás hátassal repült mögülem a Tiszába, min a hajón a többiek csak nevettek.
6-9. Ma Apa is repült, ugyanis délelőtt velük mentem ki, ami nem jelenti igazából az öreg társaságot, mégsem annyira fiatal. Maradjunk a középkorú kifejezésben. De szeretem azokat az embereket is. Szóval akkor Gabi bácsi vezetett, és indulni akart, de arra nem figyelt, hogy Andi még csak most ért a Jetski-hez Gabikához, Apa pedig most mászott fel a hajó végén. Apa felállt, kifújta magát, Gabi bácsi meg elindult, Daddy pedig repült egy olyan hátast, hogy 10-es skálán 20-as lenne. #haha
10-11. Amúgy Gabi bácsiék, most voltak Skóciába nyaralni, és az utcazenészektől vettek egy CD-t, amit a hajón hallgattunk. Nem volt rajta sok szám, de az mind feldolgozás volt...és ebből két, ismétlem KÉT ED SHEERAN IS VOLT. Yeaaah

Válaszaim:
1.Melyik a kedvenc filmed?
Talán a Tökéletes hang...vagy a Szemfényvesztők, nem tudom.
2.Voltál már London- ba?
Igen, és őszi szünetben is megyek.
3.Miért kezdtél el írni?
Mert úgy gondoltam, ilyet én is tudok.
4.Írás közben szoktál zenét hallgatni?
Mindig, kivétel nélkül.
5.Szeretnél majd tetoválást?
Igeeen. De a szerettei lelkére kötöttem, hogyha megcsináltam a hármat, amit akartam, akkor állítsanak le, mert én magamtól tuti nem tudnék. #tatooos
6.Kedvenc sorozatod?
Nincs kimondott, de talán a Teenwolf.
7.Szeretsz rajzolni?
Imádok. Szinte minden nap csinálok valamit, még ha az csak firka akkor is.
8.Selena Gomez vagy Demi Lovato?
Nem figyelem őket különösebben, szóval nem tudom.
9.Szereted a sajtburgert?
Igen, mindig azt eszek a McDonald's-ba.
10.Ha lehetne 3 kívánságod, akkor mik lennének azok?
Nem tudom, de az egyik biztos az lenne, hogy a családom mostani és jövőbeli tagjainak gondtalan élete legyen minden szemszögből.

Kérdéseim:
1.Melyik a kedvenc filmed?
2.Voltál már London- ba?
3.Miért kezdtél el írni?
4.Írás közben szoktál zenét hallgatni?
5.Szeretnél majd tetoválást?
6.Kedvenc sorozatod?
7.Szeretsz rajzolni?
8.Selena Gomez vagy Demi Lovato?
9.Szereted a sajtburgert?
10.Ha lehetne 3 kívánságod, akkor mik lennének azok?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése