2013. augusztus 7., szerda

~Huszonhatodik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Styles Jenna-nak. nagyon hálás vagyok. #thanks 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Festem a szobám, és (elnézést de...:) kurva jól néz ki a fekete minta a fehér falon.
2. Nagyon örülök, hogy tetszett nektek a trailer.
3. Instagram függő lettem asszem'. #haha #joke
4. Profi aláírás hamisító vagyok, de csak a hírességekét hamisítom.
5. Jó, oké, egyszer a haveromnak hamisítottam egy felmentést, de az csak poén volt, mivel a tanár sosem nézi meg.
6. Az egyik kutyám (aki bent van, Archi) tegnap beteg lett.
7. Fájt a hasa, de ma már jól van.
8. Anyával tegnap este lelkiztünk.
9. Őszi-szünetbe megyek Londonba.
10. Egész szünetben kint leszünk, a volt sulimmal megyünk, a legjobb barátnőmmel.
11. És látni fogjuk a Madame Tussauds-ba a srácokat. #yeaah

Válaszaim:
1. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz egy blogot (vagy akár többet is) ?
Azt már sokszor leírtam, hogy történetet, miért kezdtem el írni, de ilyen kérdés még soha nem volt. Azért csináltam meg életem első blogját, amin még nem voltak történetek, mert 22 éves nagynéném bíztatott, hogy neki is van, és olyan jó, mert ott leírhatja a saját véleményét is és az emberekét is megtudja. És igaza volt.
2. Hány éves vagy?
15.
3. Ki a kedvenced az 1D-ből?
Louiiiis #hehe
4. Szereted Justin Bieber-t?
Nem vagyok fan, szinte semmit nm tudok róla, csak a nevét, meg hogy jár Selena-val mert most a csapból is ez folyik, de a számait szeretem, és tudom a szövegeket.
5. Mi a véleményed a 5SOS-ről?
Hát jó banda, de nem kimondottan figyelem őket. Néha hallom a zenéjüket a rádióba, ami nem rossz, de nincs egy daluk sem letöltve.
6. Van valami háziállatod?
Van három kutyám, és két halam.
7. Mi szeretnél lenni, ha felnőtt leszel?
Ajándékboltot szeretnék nyitni Londonban, vagy író szeretnék lenni.
8. Inkább blogokat olvasol vagy megnézel egy filmet?
Blog, de a filmekért is oda vagyok. Főleg a Disney mesékért. A Pán Péter a kedvencem, amit fel is festettek a szobám falára most. Szóval ezt így nehéz megmondani.
9. Mi a kedvenc zeneszámod?
Jelen pillanatban a Jason Derulo - Take me to the other side.
10. Ha bárhol lehetne, hol élnél legszívesebben?
Londoooon #forever #love
11. Kedvenc színed?
Kééék minden mennyiségben.

Küldöm:

2 megjegyzés: