2013. augusztus 18., vasárnap

~Harmincadik díj.-*



Köszönöm a díjat Kármen B-nek. Nagyon hálás vagyok. #thanks

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Hát a tegnap biciklizés után hulla vagyok.
2. Ráadásul este még nem fekhettem le, amikor 11-kor hazaértünk, mert drágalátos szerelmem a kapuba várt.
3-4. 11-5-ig tekertünk, de maga a 72 km nem lett volna sok idő, de mi mindenhol megálltunk inni, kajálni, stb. De amúgy út közben nagyon sokat nevettünk, jó volt a 6 személyes társaság.
5. Aztán mikor visszaértünk az úszóházhoz, még ment a buli, a többiek főztek, és megtapsoltak minket, mikor megjöttünk. Ez jól esett. #hehe.
6. Mi, vagyis a fiatalság elmentünk a két hajóval, és bömböltettük a zenét a vízen, weighboard-oztunk (vízi snowboard), fánkoztunk (mármint, amibe bele kell feküdni, és húznak), Jetski-ztünk, kvadoztunk, és ugráltunk  vízbe a hajóról.
7-11. Éppen tusolni akartam de valaki elkezdte verni az ajtót, meg rángatta a kilincset. Még szerencse, hogy bezártam előtte. Kiszóltam, hogy: "itt vagyok". Mire visszakiabál, a hangjából megismertem, hogy Ferke, jó haverom: "Nem érdekel, kezet akarok mosni!". Hát volt már benne alkohol, én akkor még nem ittam. De én beoltottam: "Tudsz várni, zuhanyok!". Persze, akkor még csak meztelen álltam a fürdő közepén. De csak nem tágított, és egyre inkább azt magyarázta, hogy Ő csak bejön kezet mosni, és már megy is. Sóhajtottam egyet, hogy úgysem lesz nyugtom, magamra tekertem egy törülközőt, és kinyitottam az ajtót. Meglát, mikor bejön, teljesen elképed. "Hűha", csak ennyit nyögött ki, közben mögötte meg ott állt Viktor, az idióta haverja szintén ittas állapotban. Az csak vigyorgott rám. Ferke azt mondja neki: "Jól van, Viktor, most menjél, és csukd be az ajtót" közben pedig engem méregetett egy száll törölközőben. Elkezdtem tiltakozni, és beoltottam, hogy most azonnal mossa meg a kezét, és tűnjön innen. Bár most így utólag belegondolva, van még egy konyha is, ahol kezet tudott volna mosni, ha annyira akart volna. A Tiszáról már nem is beszélve az úszóház alatt. Ferke direkt lassan mosta meg a kezét, egy óráig szappanozta. Aztán még szájvizezett is, a kéztörlőt is kirázta, és lassan összehajtotta. Én meg mérgesen méregettem, és azt vártam, hogy mikor tűnik már el. Közben Viktor elment, jött helyette Bécó, aki még rosszabb. Ez az én formám. Ferke felém fordul, és még kérdezget, hogy: "Amúgy mi a helyzet Zsófi?". Én meg gondoltam, adom alá a lovat, széttártam a kezem, és úgy feleltem: "Semmi". Azt várta, hogy most majd leesik a törölköző, mivel eddig szorongattam a szélét, de be volt akasztva, így nem csúszott le. Elneveti magát: "A francba, még nagyobbra tárd ki a karod!". Azt gondolta, akkor majd leesik, én pedig elnevettem magam, és kitoltam a fürdőből, de nem nagyon akart tágítani. Mondtam, hogy: "Vége a gyereknapnak!", és rázártam az ajtót. Ezek után engem is leitatottak, így nagyon jó kedvem lett.  

Válaszaim:
1.Szereted a Fifth Harmony-t?
Az X-Facor-ban figyeltem Őket, mivel szurkoltam a Junion J-nek, de most nem igazán hallottam róluk.
2.Kedvenc színed?
Kék minden mennyiségben.
3.Kedvenc zenéd?
Jelen pillanatban sok van.
4.Szerinted milyen Miley Cyrus We can't stop című száma?
Jó szám, de a klipje értelmetlen nekem. Annyi gondom van, hogy az egész száma drogról szól, de végtére is Miley jól megcsinálta.
5.Kedvenc színész/színésznő?
Nincs kimondott kedvencem. Most mondhatnám a kedvenc filmeimből a színészt, mint korábban, de csak abban a filmben szeretem. Ő Jason Statham a Szállító részeiből.
6.Mit néztél utoljára a moziban?
Húúh mit is?! Nyáron nem nagyon jártam moziba, de a legutolsó, amit néztem az a...Szemfényvesztők volt.
7.Szereted a Gossip Girl-t vagy a Glee-t?
Elkezdtem nézni őket, mert a legjobb barátnőm mindkettőt nagyon imádja, és egyfolytában áradozik róluk, mert Ő már végignézte a neten az összes részt, ami fent van, de én inkább maradok az olvasásnál.
8.Szerencse szám?
12.
9.Ismered a Cimorelli-t?
Hallottam már egy számát, de egy sincs letöltve.
10.Miért kezdtél írni?
Mert egyszer elolvastam egy történetet, és azt gondoltam, ilyet én is tudok, csak jobban. #hehe
11.Mi a véleményed Justin Bieber-ről?
Szeretem némelyik számát, pl a That power az egyik kedvencem volt, de nem mondhatnám magam rajongónak. Semmit nem tudok róla, csak hogy mostanában leköpött egy rajongót, és újra együtt van Selena-val,a kinek meztelenül szerenádozott. Ezekkel a fotókkal és cikkel van tele az egész net.

Kérdéseim:
1.Szereted a Fifth Harmony-t?
2.Kedvenc színed?
3.Kedvenc zenéd?
4.Szerinted milyen Miley Cyrus We can't stop című száma?
5.Kedvenc színész/színésznő?
6.Mit néztél utoljára a moziban?
7.Szereted a Gossip Girl-t vagy a Glee-t?
8.Szerencse szám?
9.Ismered a Cimorelli-t?
10.Miért kezdtél írni?
11.Mi a véleményed Justin Bieber-ről?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Szia!:) Díj nálam: http://eternalfriendsornotbynatalie.blogspot.hu/2013/08/first-award.html :) xx

    VálaszTörlés