2013. augusztus 21., szerda

~Harmincharmadik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Kármen B-nek.

1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Ma végre találkoztam a legjobb barátnőmmel.
2. Már régen nem láttuk egymást ugyanis először én utána pedig Ő nyaralt, de minden nap beszéltünk telefonon.
3. Kaptam tőle egy édes kék karkötőt egy bagollyal.
4. Azt mondta, amikor meglátta, én jutottam eszébe. Tök cuki, nem?! #love
5. Neki 20.-án van a szülinapja, ami tök király, mivel tűzijátékkal ünnepli Őt az egész ország, ha úgy vesszük.
6. Én egy édes, teknősös nyakláncot vettem neki, de már nyár közepén megkapta a szülinapi ajándékát, mivel nem tudtunk várni. Egy Dr. Dree Monster Beats fülest kapott. #hehe
7-8. Ma új körmöm lett, de csak nagyon rövid, mivel suliidőben röpizek, és nem lehet hosszú.
9. Nagyon visszafogott, mivel református iskolába járok.
10. Éppen csak a végére került egy kis kék  zselébe.

Válaszaim:
1. Sportolsz valamit?
Igen.
2. Ha igen, mit?
Röpizek egyfolytában és futni is nagyon szeretek.
3. Kedvenc film?
Tökéletes hang.
4. Kedvenc étel?
Gyros.
5. Demi Lovato vagy Selena Gomez?
Egyikkőjüket sem figyelem nagyon, szóval nem tudok véleményt mondani, de Demi-t az X-Factor-ban nagyon szerettem.
6. Szereted a Little Mix-et?
Imádooom. A kedvencem a Madhouse.
7. Kedvenc videóklip?
Bestsong ever, Lost generation, Lego house.
8. The Wanted vagy Union J?
Union J, de a The wanted számait is szeretem, viszont magukat az embereket nagyon utálom.
9. Ha egy hírességgel tölthetnél egy napot, Ki lenne az?
Ed Sheeran.
10. És miért pont Ő?
Annyi kérdésem van hozzá, amit tudnom kell, hogy én is elérjem az álmaimat, ahogy Ő. Tudni szeretném, hogyan csinálta, Őt mi inspirálta.

Kérdéseim:
1. Sportolsz valamit?
2. Ha igen,mit?
3. Kedvenc film?
4. Kedvenc étel?
5. Demi Lovato vagy Selena Gomez?
6. Szereted a Little Mix-et?
7. Kedvenc videóklip?
8. The Wanted vagy Union J?
9. Ha egy hírességgel tölthetnél egy napot,Ki lenne az?
10. És miért pont Ő?

Küldöm:
1. Haley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése