2013. augusztus 13., kedd

~Huszonhetedik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Kata Solymosi-nak. Azt hiszem, nálunk megy ez az adok-kapok. Küldözgetjük egymásnak a díjakat, hisz én is nagyon szeretem az Ő blogját, és sajnálom, hogy véget ért. #sadness #haha #thanks

 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Imádom a Hits Radio-t.
2. Ha tehetem, egyfolytában azt hallgatom telefonon vagy laptopon.
3. Sajnos csak nettel megy, hisz ez UK, itt nem lehet fogni.
4. Azt hiszem, ez az a rádió, ami egyfolytában, megállás nélkül az én zenémet játszani, amit én szeretek és hallgatok.
5. Arról nem is beszélve, hogy még angolt is tanulok vele, hisz a DJ beszédét is megértem többé kevésbé. #haha
6. Most csináltam egy rajzot a Just can't let her go-ról. Beleszerettem abba a számba.
7. A nap végére biztos befejezem, és megnézhetitek az elérhetőségiem alatt, ha valakit érdekel. #haha
8. Megint bedőltem életem első és nagy szerelmének...immáron negyedszerre. #eh
9-10. Nem tudok kifogást adni, egyszer éjszaka megjelent a kapuba, és negyedik esélyt kért, én meg persze nem tudtam ellenállni neki...megint. Szóval beengedtem, és néztük a csillagokat egész este. Aranyos dolgokat mondott, és kívánt, mikor láttunk egy-egy hullócsillagot. Még nem vagyunk együtt, de vele mégis olyan jól érzem magam. Pedig tisztában vagyok vele, hogy megint csak kihasznál, és át fog verni.
11. De ha majd a jövőben még ötödszörre is be akarnék dőlni neki, vágjatok pofon jó sokszor! #promises #please

Válaszaim:
1. Kik azok, akikre felnézel?
Első sorban a példaképem, Ed Sheeran. Aztán persze a szüleim is.
2. Hova szeretnél eljutni? (ország/város)
Norvégiába és London-ba, de ott is szeretnék maradni.
3. Mivel szeretnél foglalkozni felnőttként?
Író szeretnék lenni, de a másik álmom az ajándékbolt Londonban.
4. Van hobbid? (ha igen, akkor mi?)
Röpizek, futok, és persze írok minden mennyiségben. Ezt a tömérdek történet is mutatja a laptopom, amik el vannak kezdve, vagy éppen már készen várakoznak a nyilvánosságra.
5. Van kedvenc könyved?
A kedvenc könyvem a Bogár mese, még gyerekkoromból, de amúgy a másik, amit nagyon szeretek a Figyelj rám! Sarah Dessen-től.
6. Kitől kaptál legutoljára SMS-t?
A legjobb barátnőmtől. Ő most éppen távol van tőlem, és megírtam neki, hogy hazaértünk, mire Ő felelt, hogy idézem: "Akkor go szerelmedhez". Hát igen, a legjobb barátnőm, persze, hogy elmondom neki, Ő pedig szívat vele, hisz már annyiszor vígasztalt, nem csodálom, hogy nem bírja a srácot.
7. Van testvéred?
Van egy fél-bátyám Apa részéről. Roland. Ő most lesz 22 és nyár elején sajnos visszaköltözött Veszprémbe, ahol úszómester, és szeptembertől masszőr lesz a Silver Hotel-ben. Szóval ezért büszke vagyok rá.
8. Honnét jött az ötlet a blogod témájához?
Hát ehhez sajnos a nagyon, nagyon kemény korszakomból, amikor azt hiszem, talán összeroppantam kicsit a suli meg az elvárások mellett. Tőlem sem állt távol semmilyen ebben a blogban leírt dolog, de persze nem ilyen komoly szinteken. Szóval azt hiszem, kicsit saját tapasztalatból is jött. De ez titok! Psszt!
9. Ki a kedvenc sztárod?
Ed Sheeran kétség kívül.
10. Kedvenc tantárgy?
Mondanám, hogy rajz, mivel imádok rajzolni, de a tanár miatt sikeresen megutáltam. Azt hiszem, talán a matekot szeretem a legjobban jelen pillanatban.

Kérdések:
1. Kik azok, akikre felnézel?
2. Hova szeretnél eljutni? (ország/város)
3. Mivel szeretnél foglalkozni felnőttként?
4. Van hobbid? (ha igen, akkor mi?)
5. Van kedvenc könyved?
6. Kitől kaptál legutoljára SMS-t?
7. Van testvéred?
8. Honnét jött az ötlet a blogod témájához?
9. Ki a kedvenc sztárod?
10. Kedvenc tantárgy?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Kedves Zsoo!

    Meg szeretném köszönni ezúttal itt is a díjat, nagyon sokat jelent nekem!^^ Hálás vagyok érte!

    Hayley xx

    VálaszTörlés