2013. augusztus 7., szerda

II. 8. ~V fesztivál.*



Aki még nem látta, nézze meg a Trailer-t ! Ha bejön, várom a véleményeket. #smile CHECK OUT !

II. 8. ~V fesztivál.*

- Úristeeen! Végree!
 Kiabált Lottie. Hallottam a sietős léptekből, hogy pár pillanat múlva várható az érkezése. A fejemben egy visszaszámlálás indult meg: "Három, kettő, egy...tádáááám!". Ebben a pillanatban Lottie rontott be a szobába. Éppen az ágy mellett guggoltam, és szedegettem a virágom, lehullott, sárga leveleit. Nevetve álltam fel a kókadt hulladékkal a kezemben.
- Készülődjünk Lexy!
Kimentem a szobából mellette, egyenesen a konyhába a kukához. Követett, és a pultra támaszkodva figyelte, ahogy kidobom a leveleket. 3 fele járt az óra, és nemsoká megyünk ki a V Fesztiválra. Louis elmondása szerint 4-re jön hozzánk, de tudtam úgysem lesz pontos. Vagy túl korán jön, vagy túl későn. Ez mindig így volt.
- Rendben, de Lottie. Valamiről szeretnék veled beszélni!
Komolyan támaszkodtam a pult szélének. Ennek láttán Ő is kihúzta magát, és érdeklődve figyelt. Mély levegőt vettem, majd belekezdtem.
- Tudom, hogy ez az első fesztiválod. Én is nagyon izgultam előtte, de kérlek, nagyon okosan. Lehet nem leszek én vagy Louis mindig melletted. Lehet a srácokkal maradsz, bár figyelünk rá, hogy ez lehetőleg ne történjen meg, de az még a jobbik eset, ha a bandából vagy valakivel. Ők is vigyáznak rád...
- Sandy, hova akarsz kilyukadni?
Türelmetlenkedett, ami teljesen jogos volt, hisz elmélyedve beszéltem, ráadásul lassan és halkan.
- Oda, hogy vigyázz a részegekkel! A pasik hihetetlen dolgokra képesek, ha meglátnak egy csinos nőt, és Te nagyon csinos vagy. Egyből szólj valakinek tőlünk, ha egy férfi nem akar békén hagyni. Ne várd meg a bajt!
A lehető legegyszerűbben vette a szavaim jelentőségét, és egy vállrántással felelt.
- Oké. Tudom, milyenek a pasik. Látom, mikor rossz valaki.
Nagyot sóhajtottam a mondatán. A szívünk mélyén mindannyian azt hisszük, hogy az ördögöt észre lehet venni...hogy már ránézésre látjuk a gonoszságot, de ez egyszerűen nem így működik. Tudtam, mert régen én is ezt hittem.
- Lot, hidd el nekem, nem látod! Tudod...régen én is azt hittem, észreveszem, mikor akar nekem fájdalmat okozni egy pasi, de tévedtem. Bedőltem egy srácnak, akiről azt hittem rendes lehet, hisz a suli legjobb pasija volt. De csak kihasznált akaratom ellenére. Ilyen emberek mindenhol vannak. Vadászok, akik attól indulnak be, hogy ott hagyod őket. Akár évek múlva is képesek megtalálni, és ha nincs valakid, aki megvéd, akkor...hát cseszheted...elnézést a kifejezésért. Csak féltelek Lottie, oké?
Kicsit nehéz volt nekem erről beszélni, de azt akartam, végre lássa át, milyen a világ valójában. Az élet nem olyan egyszerű tündérmese, ahogy Ő képzelte otthon, a négy fal között. Az élet fájdalmas, de nem akartam, hogy Ő ezeket a fájdalmakat megtapasztalja. Lottie komolyan nézett fel a szemembe. Láttam, megértette, amit mondani akartam. Ez megnyugtatott.
- Téged Louis védett meg ettől a vadásztól?
Kicsit gondolkoztam, vajon merjek-e neki felelni, de joga volt tudni.
- Igen... Menjünk készülődni!
Nem akartam erről tovább beszélni, de nagyon örültem, hogy legalább így felfogta, mennyire komoly hely lehet egy ilyen fesztivál este. Bementünk a szobába. Mindketten megálltunk a szekrény előtt, mivel idő közben már Lot ruhái is bekerültek. Kis gondolkodás után én kikaptam a szekrényből a világos, szegecses minifarmerom. Hozzá egy egyszerű, fehér, kicsit bő trikót és egy szegecses, világos farmermellényt terveztem felvenni. Lottie elismerően bólintott, majd kikapott a szekrényből egy virágmintás laza, térdig érő ruhát, aminek a derekánál volt egy barna öv. Elmosolyodtam a választásán, mire elégedetten letette a darabokat az ágyra. Mindketten felöltöztünk, majd elrendeztük magunkat a fürdőszobában. Egyáltalán nem éreztem feszélyezve magam Lottie előtt. Olyan volt, mintha már nekem is a húgom lenne. Nagyon megszerettem.
- Csajok?!
Louis hangja viccesen törte meg a fürdőszoba csendjét, ahol mindketten a hajunk igazítottuk. Lottie csak fésülte, míg én befontam a frufrum. Visszakiabáltam neki.
- Fürdő!
Pár pillanat múlva a közeledő léptek gazdája az ajtókeretnek támaszkodott, és végigmért minket. Elismerősen bólogatott, amin csak nevetni tudtam.
- Nagyon csinosak vagytok Szépségeim.
Mindketten elpirultunk. Lottie sietve nyomott egy puszit Louis arcára, majd kiment. A srác elégedetten elmosolyodott, majd hozzám jött. Én még mindig a hajam fontam. A fogaim közé vettem két hajcsatot, de még végeztem a fonaton kevés igazítást. Két kéz megragadta a csípőm, és maga felé rántott. Louis egészen közel került hozzám, és édesen nézett rám. A hajam erősen szorítottam egyik kezemmel, hogy ne csússzon szét a fonat, míg a másikkal Louis mellkasához kaptam. A fogaim közt szűrtem a szavakat, hisz szorítanom kellett a hajcsatokat. Elég vicces látvány lehettem, mivel Louis szélesen vigyorgott, ahogy próbáltam beszélni.
- Lou, a hajam. Várj!
Megrázta a fejét, hogy nem tud várni, és a fogai közé vette a hullámcsatok másik végé. Lepetten figyeltem, mire készül. Kicsit várt ebben a helyzetben, ami nekem nagyon tetszett, majd kihúzta a számból foggal a hajcsatokat. Elnevettem magam, hogy szabad lett a szám. Kivette fogai közül őket, és oldalra tette a pultra. Végigsimított azon a karomon, mellyel tartottam a befont tincset, majd átvette a fogását. Lepetten vettem el a kezem, és meglepődve tapasztaltam, a frufrum ugyanott tartja, hogy ne essen szét. Már minden terhemtől megfosztott, ami meggátolt volna, így megcsókoltam. Elmosolyodott, hogy én tettem meg, mivel általában Ő szokta ajkait az enyémekre nyomni. Nem volt hosszú életű, mivel éreztem, hogy remeg a keze a hajammal. Ne akartam elölről kezdeni a fonatot, így eltávolodtam. Nyomtam még egy puszit az orrára, majd átvettem tőle a frufrum. A tükör felé fordultam, és letűztem a végét a hajcsatokkal, hogy ne csússzon szét. Mikor kész voltam, még megigazítottam a nyakamban lógó nyakláncot, amit még Louis-tól kaptam Párizs után. Soha nem vettem le csak aludni, meg zuhanyozni. Louis gyöngéden maga felé fordított, mikor készen volt, és nyomott egy lágy puszit az arcomra.
- Gyönyörű vagy.
Elpirultam, és lehajtottam a fejem, hogy ne lássa, de úgyis tudta. Mindig tudta. Nem bírtam erre felelni, de szerencsére nem is kellett.  Lottie hangja szűrődött be az előszobából.
- Indulhatunk?
Elmosolyodtam, és kézen ragadva Louis-t kimentem hozzá. Elpakoltam pár dolgot az egyik kedvenc, fehér, szegecses táskámba. Eltettem Lottie cuccait is, mivel megkért. Először úgy volt, hogy Louis telefonja is nálam lesz, de inkább úgy döntött marad a zsebébe, hogy egyből tudja, mikor van értesítője, ha rezeg. Végül elindultunk. Gyalog mentünk, hisz én nem laktam messze a Hylands parktól. Még szerencse.

10 perc séta után egy izgatott tinivel karöltve, végül megérkeztünk. A bejáratnál megállítottak minket a biztonságiak. Vettünk karszalagot.
- Ideadnák a személyiket kérem? - kérdezte az egyik jó nagyra nőtt gorilla a kapuba.
Előkotortam a táskából az én és Lottie személyiét, míg Louis a zsebéből húzta ki. A férfi alaposan végigmérte a kártyákat, majd Lottie-ra nézett.
- Maga még nincs 18. Tudja, hogy csak saját felelősségre mehet be a fesztiválra?
- Velünk van, és mi majd figyelünk rá.
Louis komolyan állt húga mellé. Gondolom a férfi levágta, hogy testvérek, hisz a személyin a nevük is megegyezett, de látszott is rajtuk a hasonlóság. Határozottan bólintott, majd a kezünkbe nyomott három karszalagot. Felragasztottuk a csuklónkra, és bementünk a parkba. Mindenfele emberek nyüzsögtek, és már szólt a zene a színpad felől. Sokan buliztak. Mindenhol sátrak voltak felállítva, ahol piát, kaját és más cuccokat lehetett kapni. Louis egyenesen oldalra vezetett minket a sátrunkhoz. Egy jó hosszú, fehér sátor volt, amit egy vékony piros és kék csík díszített. Bent voltak párnák és mindenféle pia. Liam és Harry már bent volt. Egyből hozzánk jöttek. Kicsit elbeszélgettünk, majd elmentünk inni valamit. A srácok söröztek, de én és Lottie inkább egy Bacardi Breezer-t ittunk. Azt hiszem, ez jelen pillanatban jobban esett, mint egy sör. Pedig azt is szerettem. Elnevetgéltünk a srácokkal. Idő közben Liam felvilágosította Zayn-t és Niall-t, hol vagyunk, így fél perc múlva már felénk tartott a két srác. Lottie nagyon izgatott volt, amit bár igyekezett nem mutatni, látszott rajta.

Telt az idő, és már kezdett sötétedni. Elkezdtünk inni "pár pohárkával", de tényleg nem sokat, hisz itt van Lottie. Meg amúgy is. A srácok elmondása szerint, nem venné ki magát szépen, ha lekapná a One Direction tagjait a földön fetrengeni részegen a fesztiválon. Lottie-val leléptünk táncolni, bár nem sok idő kellett és Louis is csatlakozott. Éppen Rita Ora énekelt a színpadon. A srácok is csatlakoztak, ittunk is. Ahogy magasabbra szökött a Hold az égen, úgy súrolta a csillagokat az alkoholszint a vérünkben. Nevetve táncoltunk, és bolondoztunk a srácokkal. Louis önfeledten táncolt velem, még soha nem láttam ennyire felszabadultnak egy buliban sem. Jó hatással volt rá ez a fesztivál. Telt az idő. Már éjfél is elmúlt, mikor egy érdekes érzés nyilallt belém. Mintha valamit nem találnék. Mintha valamit elfelejtettünk volna, és nem figyeltünk volna eléggé...

*Lottie szemszögéből*

Lexy és Louis annyira egyszerre mozogtak, hogy már kezdtem megkérdőjelezni, valóban két külön emberről van-e szó. Olyan volt, mintha a testük egy része össze lenne nőve, és ezért tudnának ennyire harmóniában lenni. Rájöttem: "Tényleg össze vannak nőve, de nem testileg. Sokkal inkább lelkileg.". Elmosolyodtam kicsit. Zayn került mögém, és egy egyszerű mozdulattal csípőmre csúsztatta forró, nagy mancsait. Beleremegtem, ahogy magához húzott, és arra ösztönzött, mozogjak vele. Belementem. Zayn annyira egyszerűen, mégis nagyszerűen mozgott mögöttem, hogy hirtelen elfelejtettem mindent. Elfelejtettem, ki is vagyok, és csak rá vágytam.  A hasamon pihenő mancsára tettem a kezem, mire a nyakamba mosolygott hátulról. Ujjait enyémekbe fonta, és maga felé fordított. Elkezdett húzni hátra fele. Idegesen pillantottam Louis-ra. Nem tudtam, mi lesz most. Nem tudtam, mit akar Zayn, de vele akartam menni. Arra gondoltam, amit Sandy mondott: "... az még a jobbik eset, ha a bandából vagy valakivel. Ők is vigyáznak rád...". Ezek szerint semmi akadálya nincs, hogy most Zayn-nel tartsak. Követtem a tömegen át. Nem érdekelt a bátyám, nem érdekelt a körülöttem zajló világ. Csak Zayn csodás alakja érdekelt magam előtt. Eltöprengtem: "Vajon, hova visz? Vajon, mit szeretne velem?". De ezek eltörpültek, mikor forró karja a derekam köré fonódott, és úgy húzott maga mellett. A sátrak fele mentünk. Azt hittem, valamiért visszahozott a mi helyünkhöz, de nem így lett. Elmentünk a sátrunk előtt. Végképp nem értettem semmit. Végül megálltunk a park leghátsó résznél egy eldugott fűzfa alatt a kerítéstől nem messze. A fa lelógó ágai elrejtettek minket a nagyvilág elől, amibe beleborzongtam. Zayn maga felé fordított, majd óvatosan a fa törzsének döntött. Végig a szemembe nézett, és éreztem, elveszek barna íriszeiben. Annyira csodásan tökéletes volt. Olyan dolgot tett, ami soha nem hittem volna, de titkon már azóta reméltem, mikor megláttam Őt a házban, és rám kacsintott. Zayn megcsókolt. Erőteljesen feszítette szét ajkaimat, amik megadták magukat dominanciájának. Nyelvem táncra hívta, ami természetesen azonnal csatlakozott. "Istenem, de jól csókol!" futott át az agyamon. Beleremegtem érintésébe a karjaimon. Egyik kezével az egyik, míg másikkal a másik csuklóm ragadta meg, és a nyaka köré helyezte őket. Ez meglepett, de hálás voltam érte, hisz jelen pillanatban képtelen voltam bármilyen mozdulatra is magamtól. Annyira lesokkolt, a tény, hogy mit is művelünk most. Éreztem, ujjait a csípőmbe nyomódni. Még jobban hozzám préselte a testét, ami nagyon beindított. Még soha nem éreztem ekkora vágyat, mint amit Zayn váltott ki belőlem. Soha nem voltam még egy sráccal sem Úgy, de arra gondoltam, Zayn-nel képes lennék elveszteni szüzességem. Ő tökéletes, minden szempontból. Eltávolodott, és lehajolt a nyakamhoz. Lepetten sóhajtottam fel, mikor apró puszikkal hintette be a bőröm. "Ha Louis ezt látná..." gondoltam bele, de gyorsan el is hessegettem a gondolatot. Csak Zayn-re akartam figyelni, és édes csókjaira a nyakamon. Óvatosan meghúzta a fogával a bőrt a nyakam és a vállam találkozásánál, amitől a hajába túrtam, és közelebb húztam magamhoz. Nem tudom, ez hogy jött, csak ösztönösen ezt váltotta ki belőlem. Mosolya közben levegő szaladt ki a száján a bőrömre. Forró, édes levegő, amelyben ugyan felfedeztem egy kis pia szagot, de nekem tökéletes volt. Nyelvével húzott egy forró csíkot végig a nyakamon felfele, majd megállapodott a fülemnél.
- Ha látná a bátyád, mit művelek most veled...
Mélyen nevetett a fülembe, amitől kirázott a hideg, és akaratosan a megmarkoltam a hátán a pólóját. Ezt megint nem önszántamból tettem. Fogalmam sincs, mi kényszerített néha ilyen cselekedetekre, de abban a pillanatban nem is érdekelt. Akkor csak Zayn volt nekem, aki éppen elégedetten mosolygott előttem, majd megcsókolt. Hamar elkaptam a tempóját, de igencsak nehezemre esett tartani, hisz elég vad volt. Akaratosan nyúlt combomhoz. Érintésére felforrósodott a bőröm, és az egész testem lángba borult. Nem bírtam elviselni, hogy ennyire sebezhető vagyok számára, de nagyon élveztem a dominanciát, ami áradt belőle. Azt hiszem...beindított.

6 megjegyzés:

  1. áááá....nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok, hogy meg történik-e Lottie és Zayn között vagy Louisék észbe kapnak és hatalmas vita lesz belőle...Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, ha mind ezt Louis félbeszakítaná... lenne itt egy nagy balhé. :D Na meg, hogy Zayn és Lottie, hogy végzik majd... Úristen! :D
    ui.: Amikor olvastam, hogy Zayn, Lottie derekára teszi a kezét, már akkor tudtam, hogy itt lesz izgalom. :D Wááhááá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de olyan izgalmat találtam ki, amire soha nem is gondolnál. Nem Lottie és Zayn között :P

      Törlés
  3. Nagyon jóó lett... :)) Kíváncsi vagyok ugyan megtudjak e majd Louis-ék hogy mit csináltak Zaynék.. már tudtam hogy lesz belőle valami,amikor Zayn elhúzta Lottiet egy fa alá... Már várom... kérlek siess :))

    VálaszTörlés