2013. augusztus 7., szerda

~Huszonötödik díj.*



Köszönöm szépen a 25. díjam Timea Pholi-nak. Nagyon hálás vagyok, hisz...jupii ez már a 25. díjam. #jupii

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Most jöttem haza, mert hajfestéket kerestem, a múltkori elfogyott.
2. Sajnos elkéstem, így nem találtam kéket. Bezzeg zöld meg rózsaszín volt. #eh
3. A szobám nagyon szépen alakul, már végképp hófehér, most már tényleg én jövök rá a mintákkal.
4. Ma rengeteget nevettünk Apával, mikor délelőtt ismét festettünk.
5. Véletlen lecsaptam saját magam, aztán szándékosan Őt is.
6. Mire befejeztük, már tiszta fehér pöttyösek voltunk.
7. Imádom Apát, mindig mond valami vicces dolgot.
8. Bármikor meg tud nevettetni, pláne, ha valami bánatom van. De Apa, Ő eben profi.
9.  A falamra tiszteletből felfestek egy fekete mancsot is.
10. Tudom, már sokszor elmondtam, de Ed Sheeran a példaképem.
11. Remélem, egyszer majd én is találkozhatok vele, és a többi kedvencemmel.

Válaszaim:
1. Kutya vagy cica?
Mindkettő. Az előző díjban elmeséltem, hogy minap majdnem lett egy kiscicánk.
2. Kedvenced a One Direction-ből?
Louis. #love
3. Olvasod a blogomat? Ha igen, milyen véleménnyel vagy róla? 
Sajnos nem olvasom. Egyszer elkezdtem, de sajnos félbe hagytam időhiány miatt. De most, nyáron már sok blogba belekezdtem, a tied is soron van.
4. Hány éves vagy?
15.
5. Van példaképed?
ED SHEERAAAAN. #love
6. Kedvenc ételed?
Gyros.
7. Kedvenc italod?
Nestea greentea.
8. Mit kívánnál, ha lenne egy kívánságod? 
I would wish for...two more wishes.
Ne jó, ezt megint eljátszottam, de nekem még mindig vicces. Azt kívánnám, hogy a mostani és jövőbeli szeretteim soha ne szenvedjenek hiányt semmiben és egészségesek legyenek.
9. Milyen érzést váltott ki belőled, mikor megláttad, hogy megkaptad ezt a díjat? 
Nagyon örültem. Hiába ez már a 25. díjam, még mindig nagyon tudok neki örülni, hisz minden egyes díjban kicsivel jobban megismernek az olvasók.
10. Mit csinálsz szabadidődben?
Röpizek, rajzolok, zenéthallgatok, futok és persze első sorban írok.
11. Ha egy szóval jellemezned kell a blogod, mi lenne az?
Kikapcsolódás.

Kérdések:
1. Kutya vagy cica?
2. Kedvenced a One Direction-ből?
3. Olvasod a blogomat? Ha igen, milyen véleménnyel vagy róla?
4. Hány éves vagy?
5. Van példaképed?
6. Kedvenc ételed?
7. Kedvenc italod?
8. Mit kívánnál, ha lenne egy kívánságod?
9. Milyen érzést váltott ki belőled, mikor megláttad, hogy megkaptad ezt a díjat? 
10. Mit csinálsz szabadidődben?
11. Ha egy szóval jellemezned kell a blogod, mi lenne az?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése