2013. augusztus 15., csütörtök

~Bónusz.* (+18)



Egy kis szülinapi bónusz egy kedves olvasónknak, aki megkért engem, hogy a szülinapján hozzak egy részt. Sajnos nem hiszem, hogy nagy meglepi lenne neki, mivel ma ígyis-úgyis tennék fel egy részt, de arra gondoltam, meglepem Őt, és így minden olvasót egy BÓNUSZ RÉSSZEL ! Gyorsan összedobtam két óra alatt most, így lehet lesz benne egy-két íráshiba, elnézést érte. Remélem, tetszeni fog. Vigyázat +18 !

Ui.: Boldog születésnapot Lilla :)-nak. 

~Bónusz.*

*Zayn szemszöge - visszaemlékezés*

Muszáj volt megnyalnom a szám, ezt soha nem hittem volna. Ujjaim végigvezettem ajkaimon, hogy a nyelvemmel rákerült nyálat eltávolítsam, ahogy végigmértem a lányon előttem. Meseszép volt csodás alakkal. Mintha egy angyal táncolna előttem. Valami megragadott benne. Tudtam, nem lenne szabad, vele nem! Ő híres, ebből csak galiba lehet, de nem tudtam parancsolni magamnak...soha nem tudtam. Egy mágnes rántott hozzá, mintha én lennék a légy, Ő pedig az édes illatú ragacsos papír. Úgy éreztem, megőrülök, ha ma este nem lesz az enyém.
Áttörtem a tömegen, egyenesen hozzá siettem. Megragadtam a derekát, és akaratosan magamhoz húztam. Kicsit megakadt a táncban, erre nem számított. Testem lángba borult, ahogy feneke ágyékomhoz ért. Lepetten fordította oldalra a fejét, én pedig kicsit kihajoltam, hogy meg tudjon ismerni. Bár élőben még csak egyszer találkoztunk, mégis biztos voltam benne, tudja, ki vagyok.
- Zayn... - hebegte halkan, lepetten.
Alig hallottam a zenében, de ajkai formálásból ki tudtam venni, a nevem ejti ki. Elmosolyodtam, és a füle mögötti kis részhez hajoltam. Még szerencse, hogy fel volt kötve a haja, nem akadályozott. Elkezdtem szívni, mire lepetten kapott a fejemhez, és a hajamba túrt. Akaratosan meghúztam a fülcimpáját fogaimmal, amitől gyorsan fordult felém, és eltolt magától. Tudta nagyon jól, mit akarok, miért jöttem ide most hozzá. Ennyiből már rájött. Hitetlenkedve nézett rám, én pedig játékosan mosolyogtam rá. Tudtam, ennek a mosolyomnak a nők képtelenek ellenállni. Perrie-vel sem volt ez másképp. Le akartam venni  a lábáról, és láttam hogy már bármiben benne lenne szíve szerint, de az agya nem engedi. Imádtam hogy kék szeméből egyből ki tudtam olvasni az érzéseket. Ezt már az első találkozásunkkor kitapasztaltam még az X-Factor-ba, mikor felléptünk. Közel léptem hozzá, és a csípőjénél fogva magamhoz húztam ismét. Kezeit ellenkezve a vállamra tette, mégsem tolt el, amitől diadalittasan elmosolyodtam. Megcsókoltam, de nem nyitotta ki ajkait nekem. Ellenkezett, bár tudtam, már nem bírja sokáig. Mérgesen felmordultam erre, és megharaptam alsó ajkát, majd meg is húztam. Ijedten tolt el magától, és zavartan nézett rám. De nem tőlem zavarodott meg, sokkal inkább úgy tűnt, az általam keltett érzésektől önmagában.
- Zayn, ne! - csak ennyit hebegett halkan, majd utat tört magának a tömegben, és eltűnt.
Elégedetten elmosolyodtam. Végre egy kis szórakozás! Végre meg kell küzdenem egy lányért. Végre nem landolnak csak úgy az ágyamban. Perrie tudtam, benne lenne mindenbe, csodás éjszakám lenne vele, de előtte még kihívás elé állít, hogy elkapjam. Egy őrült macska-egér játék vette kezdetét az elmémben, mely mágikusan vonzott magához. Én pedig elfogadtam a kihívást.
Elindultam ugyanarra, amerre Perrie eltűnt, de a sok táncoló testtől nem sokat láttam. Mérgesen fújtam ki a levegőt, hogy elvesztettem. Ekkor megláttam pár ismerős arcot a tömegben. Elmosolyodtam, nyert ügyem van. Hozzájuk mentem, Ők pedig ledöbbenten méregettek, mikor megismertek.
- Nahát, Zayn Malik! Mit keresel Te itt? - kérdezte tőlem Jade.
Elmosolyodtam a lehető legmegnyerőbb módon, hogy elolvadjanak tőlem. Tisztában voltam adottságaimmal. A híresség elején még én sem hittem el, hogy képes engem ennyi lány szeretni, de mára már rájöttem, bárkit megkaphatok egy édes mosollyal.
- Sziasztok! - köszöntem a három Little Mix tagnak. Csak Perrie hiányzott, én pedig éppen Őt kerestem. - Perrie merre van?
- Most ment ki a mosdóba. - bökött abba az irányba a fejével Leigh-Anne.
Elmosolyodtam, és egy bólintás kíséretében arra fele mentem. A mosdókhoz egy sötét folyosó vezetett ajtóval. Ide már nem jutott ki a zene hála az ajtónak. A folyosón sötét volt, csak akkor jutott be kis fény, ha valaki kinyitotta a mosdók ajtaját. Megálltam a női wc mellett a falnak dőlve és vártam. Vártam Perrie-t. Előlem nem menekülhet, de idővel ezt majd Ő is megtanulja. Ha valakit meg akarok kapni, azt meg is kapom. Bár még soha nem kaptam visszautasítást, de ha kapnék, szerintem nem jönnék egy lány után sem. De Perrie-t követtem.
Kinyílt a mosdó ajtaja, és Ő jött ki rajta. Elmosolyodtam, nyilván még nem vett észre, a szeme még nem szokott hozzá a hirtelen lett nagy sötétséghez a folyosón. Magamhoz rántottam a csípőjét, és egyből megcsókoltam. Lepetten fújta ki a levegőt a száján, amit kihasználtam, és átcsúsztattam nyelvem hozzá. Innen már nem volt megállás neki sem. Tudtam, hogy várt erre, reménykedett benne, hogy nem adom fel. A nők olyan kiszámíthatóak.
Vad csókcsatát ejtettünk meg a sötét folyosón, nem érdekeltek az emberek. Perrie a hajamba túrt, én pedig a fenekét markoltam, de persze a kezem kalandozott minden irányba. Direkt olyan helyeken érintette meg, hogy ne legyen következménye, mégis ingereljem. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig, itt helyben leteperem, ha nem sietünk. Eltávolodtam, és megfogtam a kezét. Magam után húztam ki a hátsókijáraton. Készségesen követett, már nem ellenkezett. Beültünk a kocsimban, nem érdekelt, hogy van bennem már alkohol, ez soha nem tartott vissza a vezetéstől. Szerencsére, nem hatott ki rám annyira a pia, hogy bajt okozzak. Perrie idegesen fészkelődött az ülésen. Az sem érdekelt, hogy a srácok a klubban maradtak, majd jönnek a másik kocsival. Hazahoztam Perrie-t hozzánk, nem érdekelt semmi, csak vele akartam lenni egész este. Berántottam a szobámban, nem hagytam időt, hogy szétnézzen a házban. Ahogy beértünk megcsókoltam, és az ajtónak toltam. Vadul faltuk egymás ajkát, még soha egy partnerem sem csókolt így, mint Perrie. Ő vad volt, akaratos és mindenre kész pont, mint én. És ez nagyon tetszett. Eltávolodtam, és a nyakát kezdtem kényeztetni. Csókoltam, szívtam, és haraptam. Próbáltam kideríteni, hol vannak a gyenge pontjai, és mikor találtam egyet, elidőztem ott. Ő idő közben a hajamhoz kapott, és beletúrva húzott jobban a nyakához. Kezeim megtalálták a fölsője alját, és örömmel szabadultam meg tőle. Valahova eldobtam, nem érdekelt, hova. Ő is lehúzta rólam a pólóm. Ha ez kiderül, mi nagyot fogunk kapni. Mindketten híresek vagyunk, ez a lehető legrosszabb párosítás, de akkor ez nem tudott érdekelni.  Combja alá nyúltam, és a derekam közé csavartam azokat. A bokáját összefonta mögöttem, és nyakam karolta. Én legnagyobb örömömre a fenekénél tartottam őt, miközben még mindig az ajtónak toltam. Ismét vad csókcsatába kezdtünk.
Nem bírtam sokáig, az ágyhoz vittem, és ledöntöttem rá, miközben én fölé borultam. Lehúztam róla a nadrágját, és tovább csókoltam akaratosan. Meglökte a vállam, így a hátamra fordultam. Tudtam volna ellenkezni, de nem akartam. Engedtem, hadd tegye a dolgát. Édes csókokkal haladt lefele a nyakamtól, amitől kiázott a hideg. Ezen meglepődtem, nem voltam az a kimondott érzelemmel szexelős típus. Nekem csak az élvezet kellett, de most gyorsabban vettem a levegőt, és a hideg is rázni kezdett. Viszont ez kicsit szebbé tette az egészet, így nem próbáltam tenni ellene. Mikor elérkezett a V vonalamhoz, ami még kilátszott az alsóból, az pedig a nadrágomból, kicsatolta az övem. Lehúzta rólam farmerem. Mintha direkt sokszor ért volna férfiasságomhoz alsón keresztül, hogy jobban idegeljen, de még tartottam magam. Viszont, mikor a boxerem is lekerült rólam, Ő pedig kézbe vette a férfiasságom, az ajkaimba haraptam, hogy vissza tudjam fogni az előtörni kívánó nyögésem. Kicsit mozgatta a kezét, majd lehajolt, és a szájába vette férfiasságom. A szemem lepetten kerekedett ki, és itt már nem volt mit tenni, felnyögtem. Ezt soha nem hittem volna, hogy Perrie ilyenre képes velem, bár nem is tudom, miért. Hisz pont olyan vad, mint én, miért is nem néztem ki belőle?! Istenien csinálta a dolgát, az eddigi partnereim közül Ő kiérdemelte az első helyet. Akaratosan vezetem ujjaim a hajába, de inkább nem csináltam semmit. Úgy döntöttem, hagyom kibontakozni. Akkor talán még jobb lesz, mintha a megszokott módon, én irányítanám még ezt is. A fejével körözni kezdett, így nálam betelt a pohár. Egy morgás kíséretében elélveztem, amit kicsit ugyan undorodva, de lenyelt. Mosolyogva a hátára döntöttem, így ismét én voltam fölül. Egy gyors csók után, a háta alá nyúltam, Ő pedig készségesen feszítette azt ívbe, hogy könnyebben hozzá férjek melltartója kapcsához. Egyszerűen kipattintottam, már volt enne gyakorlatom, majd lehúztam a karjairól és oldalra dobtam. Lenéztem tökéletes idomaira, és kényeztetni kezdtem őket. Imádtam azokat a nőket, akiknek szép mellük van. Nem kell nagynak lennie, nem az az elsődleges szempont.
Perrie pedig tökéletes volt ilyen szempontból is, így örömmel kényeztettem kebleit. De hamar lejjebb haladtam, és bugyin keresztül kezdtem simogatni. Halkan sóhajtott, látszólag tetszett neki. Lehúztam a bugyiját, és kicsit kényeztetem a csiklóját, majd belevezettem két ujjam. Éreztem, Perrie már nem szűz, bár valahogy ezt már sejtettem. Remek, akkor nem kell óvatoskodnom. Késznek éreztem magam, így feltápászkodtam az ágyról, és a gatyámhoz mentem. Kivettem a farzsebemből egy csomagot, és rutinos mozdulattal foggal feltéptem. Felgörgettem férfiasságomra. Mindezt Perrie beharapott alsó ajakkal nézte végig. Ismét rámosolyogtam olyan módon, aminek nem lehet ellenállni, majd fölé másztam, és megcsókoltam. Kicsit kínozni akartam, így egyre inkább csak csókoltam és csókoltam. De Ő megszakította nyelvünk csatáját, és akaratosan lökte előbb  csípőjét. Elmosolyodtam és előre toltam a csípőm ezzel belé hatolva. Mikor teljes méretem benne volt, hangosat nyögött, és a hátamba markolt. Soha nem szoktam megállni, hogy a lányok megszokják a méretem, most is heves tempóban mozogni kezdtem. Perrie hangosat nyögött, majd felhajolt, hogy a vállamba harapjon. Ilyet még soha senki nem tett, így én is felnyögtem, de nem a fájdalomtól, sokkal inkább az élvezettől, amit ezzel keltett bennem. Hihetetlen volt, hogy így képes vagyok reagálni egy harapásra. Perrie-vel akkor, ott minden olyan más és új volt. Ez talán kicsit kiakasztott, de nem mondhatnám, hogy nagyon ellenemre volt.
Egyikünknek sem kellett sok, Perrie elélvezett, de én még nem, így folytattam. Háta ívbe feszült, mellei mellkasomhoz nyomódtak, miközben hangosat nyögött. Azt hiszem, intenzív érzését fokozta, hogy annak ellenére, utolérte az öröm, én még mindig dolgozok rajta. Apró kezeit levezette hátamon, és a fenekembe markolt. Ilyet sem tett még senki, de úgy tűnik, ennyi kellett, én is elélveztem. Lihegve tartottam magam mozdulatlanul Perrie fölött, bár már nem voltam benne. Ő komolyan kapkodta tekintetét két szemem között. Mindketten szuszogtunk, el akartam szívni egy cigit, de Pezz nem így gondolta. Határozottan átdöntött a hátamra, ami ellen ezúttal tényleg nem tudtam mit tenni. El voltam fáradva, testem izzadt volt. De Ő úgy gondolta, itt még nincs vége a mi esténknek. Kezébe vette férfiasságom, és húzgálni kezdte rajta apró ujjait. Lepetten néztem rá, de hamar elmosolyodtam, mikor kacéran rám vigyorgott. Nem kellett sokat dolgoznia, már készen is álltam a második menetre. Ezúttal hagytam, hogy Ő legyen felül, bár nem szerettem, mikor a nő irányít. De most nem bíztam remegő izmaimban. Ilyen még soha nem történt velem, most tényleg kimerültem. Utáltam, hogy ki vagyok szolgáltatva, de nem volt időm erre figyelni, ugyanis Perrie lassan ereszkedett férfiasságomra, és egy hangos nyögéssel támaszkodott mellkasomra, mikor teljesen benne voltam. Elkezdte mozgatni tökéletes csípőjét, amitől lehunytam a szemem, és összeráncoltam a homlokom. Ez mennyei érzés volt, sokkal jobb, mint bármi eddig. Pezz ezt is tökéletesen csinálta, ahogy mindent. Heves tempót diktált, közben pedig időszakosan nyögött. Halványan elmosolyodtam, mikor váltogatta a tempót, és lehajolt hozzám, hogy a nyakam vegye kezelésbe. Elkezdte szívni. Biztos voltam benne, hogy holnap ennek szép kis nyoma marad majd, de abban a pillanatban nem tudott érdekelni. Élveztem, hogy most semmire nem kell figyelnem, most csak élveztem a helyzetet. Mikor kinyitottam a szemem, Perrie átható kék szemeivel találta szembe magam, melyen fáradtan csillogtak, majd megcsókolt. Hevesen táncoltak nyelveink, mely még közelebb vitt a csúcshoz. Éreztem, hogy én vészesen közeledem a mennyország kapujához, mely már nyitva van számomra, de Pezz-en ezt még nem láttam. Így a csiklójához nyúltam, és izgatni kezdtem. Hangosat nyögött az új érintésre, miközben folytatta a mozgást. Nyolcasokat kezdett leírni a csípőjével, amitől nálam betelt a pohár, és elélveztem. Ismét morogtam hangosan közben, azt hiszem, mindig ezt csinálom, de csak most tűnt fel, hisz már harmadszorra teszem egymás után. És ebbe belegondolni csodás volt. Perrie a mellkasomra támaszkodott, és egy hangos nyögés közben Ő is eljutott a csúcsra.
Egy-két rakoncátlan tincs, melyek kicsúsztak a copfjából, izzadt arcához tapadt. Elmosolyodtam, ahogy belegondoltam, milyen csodás estét kaptam most Perrie-től. Hamar összeszedtem magam, bár súlyt emelni azért nem tudtam volna most azonnal. Immáron alsóban az ablakhoz mentem, és kinyitottam, majd rágyújtottam. Ez már megszokás nálam, esemény után mindig elszívok egy száll cigit. Perrie közben felöltözött, és mellém jött. Csak bámult ki az ablakon. Arra gondoltam, bár gondolatolvasó lennék! Érdekelt, hogy most mi jár a fejében. Vajon, Ő többet akar és kénytelen leszek kiábrándítani, vagy tényleg olyan, mint én, és semmit nem jelentett neki ez a pár csodás óra? Hirtelen felém fordult, és komolyan a szemembe nézett. Semmi érzelmet nem láttam benne, amit nem tudtam hova tenni, de én sem engedtem kiszökni érzéseimet az arcomra. A lányok általában nem így reagálják le az aktusunkat. Perrie a gatyámhoz bent, és kivette  zsebéből a telefonom. Lepetten figyeltem ahogy bepötyögi a számát, majd elmenti a telefonomba. Egy "most komoly" nézéssel felhúztam a szemöldököm. Nem hiszem el, hogy többet akar. Azt hiszi, majd felhívom, hogy elhívjam randira? Na persze. Hamarabb hívom fel azért, hogy megint szexeljünk.
- Nyugi nem akarok tőled többet ennél! De ezt szívesen átélném még többször is. - nevetett rám, mikor meglátta arckifejezésem.
A szavaitól letaglóztam. Tényleg pont olyan, mint én. Elismerően elmosolyodtam, és bólintottam egyet.

4 megjegyzés:

  1. Te láááány:DD Hát én itt halok meg ettől a fejezettől:DD
    Imádom mindenféle témában történő írásodat. víí:D

    Puszii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszönöm. úgy gondoltam, erre az alkalomra csinálok egy gyors visszatekintést. úgyis azt mondtad, hiányolod az ilyen részeket :D

      Törlés
  2. ismét nagyon nagyon köszönöm! igaza van Louisnak: CSODÁS VAGY! ;) <3
    Lilla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. nem ismerlek, nem tudom, milyen ajándékkal lephetnélek meg, de úgy gondoltam, enne örülni fogsz, hisz főként neked szól :)

      Törlés