2013. augusztus 3., szombat

~Huszonharmadik díj.*



Köszönöm szépen az újabb díjat Amy-nek. Nagyon hálás vagyok, hogy engem is méltónak tartott erre a díjra. #haha #thanks


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

Magamról:
1. Most ismét a nyaralóban vagyok, ahol alig van térerő így net is, mivel a Duna völgyében vagyunk, de azért hozok nektek új részt. Megoldom, ne aggódjatok.
2. Ha hurrikán vagy árvíz van, itt akkor is lesz kétnaponta rész.
3. Ez saját elv, betartom.
4. A szobám fala ebben a pillanatban hófehér.
5. Nagyon sokat szenvedtünk vele, mivel Anyáék valami idióta festékkel festették ki, még régen.
6-10. Baracvirág színű volt, bordó csapott foltokkal rajta, amik tényleg egészen aprók voltak, mintha csapva lenne. Hát ezek a foltok olyan festékkel voltak, hogyha hőt kap, újra megolvad, így amikor Apával ketten áthúztuk az első csíkkal, rózsaszín lett. #hehe. Tudom, hogy egy profi festő gyorsabban meg tudja csinálni, és Anyáék hívni is akartak egyet, de én mondtam, hogy kizárt, mert ígyis-úgyis nekem kell ráfestenem a mintáimat, amit a felső meg nem tud. Arról nem is beszélve, hogy eltököl vele vagy négy napig, mi meg egy nap alatt áthúzzuk Apával. Így alakult, hogy a negyedik sor után, már hófehér lett a falam.
11. Most már ha hazaérek teljesen megszárad, festem rá mintáimat. #wiii

Válaszaim:
1. Hány éves vagy?
Még csak 15 vagyok...utálom, hogy novemberbe születtem. #grrr
2. Mióta blogolsz?
Már vagy másfél éve.
3. Milyen színű a hajad?
Sötétbarna, de mielőtt tegnap megmostam, kék volt a vége. Befestettem ezzel a hajszínezővel, ami íztől simán lejön. #yeaah
4. Hol laksz?
Karcagi vagyok. Ez Debrecentől és Szolnoktól is pont 60-60 km-re van. #hehe
5. Hányadikba jársz?
Most leszek 10.-es. #jupii
6. Olvasol más blogokat?
Persze, mostanában nagyon sokat, hisz van időm.
7. Kedvenc énekes/banda?
Hát szeretem ugye a One Direction-t, de a példaképem akkor is Ed Sheeran, hisz saját erejéből tört a csúcsra, hogy a hátizsákjából árulta a CD-it, és mindegy hányszor tiporták a földbe,Ő felállt, és nagy dolgokat ért el. A zenéjével egy világot érint meg. Emellett még szeretem a Maroon 5-ot, a Lawson-t és még sok mást is.
8. Várod a sulit?
Nem. Valamelyik nap (oké, "érzékeny" napom volt, de akkor is) sírtam, mert mindjárt kezdődik az iskola. Nagyon utálom. Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyoooon. #hate #nooo
9. Szeretsz énekelni?
Nagyon szeretek, csak nem tudok. #hehe
10. Szerencseszámod?
A 12.
11. Fekete vagy fehér?
Nem tudom. Mindkét szint ugyanúgy szeretem, nem tudok köztük választani.

Kérdéseim:
1. Ki a példaképed?
2. Ed Sheeran vagy Paramore?
3. Kedvenc évszakod, ha nem nézzük, mikor van suli?
4. Hányadikos leszel szeptembertől?
5. Szeretsz énekelni?
6. Szeretnéd átfesteni a hajad? Milyenre? Miért?
7. Várod a 20.-ai tűzijátékot?
8. Van valamilyen kabalád?
9. Szeretnél tetoválást/Van tetoválásod? Hova/Hol? Milyet/Milyen?
10. Van háziállatod?
11. Hol élnél szívesebben: Norvégia vagy Olaszország?

Akinek küldöm:

2 megjegyzés: