2013. június 26., szerda

~Tizenötödik díj.*



Köszönöm szépen a díjat ~Rebecca-nak. Hálás vagyok érte nagyon-nagyon-nagyon. #thanks


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

11 dolog rólam:
1-2. A telefonomon nem működik a netem külföldön, és csak a szállodába van wifi, szóval kihalok. #haha #TheBiggestProblem
3. Most néztem meg a This is us új trailler-ét.
4. Úristeeen. Nagyon imádtam. #lovin
5. Amikor Harry-nek megpaskolja a fenekét a nénike...
6. ...meg a végén a horgászás...
7. Kihaltam, nagyon cuki lesz a film.
8-10. Már megbeszéltük a barátnőmmel, Rebi-vel (akiről már olyan sokat olvashattatok), hogy mi bizony az első vetítésen bent fogunk ülni a moziban és vagy kétszer megnézzük egymás után. #IBetIt
11. Fekete lett a körmöm a jobb hüvelykujjamon, mert leszedtem a hennát, és befogta. #haha #értelem

11 válasz:
1. Miért írsz?
Mert már mánia lett. Nem bírom ki  a napot írás nélkül...vagy csak nagyon nehezen. Ha sokáig lehunyom a szemem, arra gondolok, mi fog következni, amit még le kell írnom ebbe a részbe.
2. Tudják a szüleid, hogy írsz?
Tudják, de tilos nekik elolvasni, pedig nagyon szeretnék, de félek, hogy utána már más szemmel néznének rám. Hisz nem tudják, hogy valójában milyen is vagyok.
3. Hány éves vagy?
15.
4. Hány blogod van?
Három, de még van kb. 5 történet a gépemen megkezdve.
5. Milyen a stílusod?
Nem tudom. Talán sportos. #haha
6. Jellemezd magad egy szóval!
Csalódás. #true
7. Kedvenc blog?
Talán a Dark (az igazi Harry-s, ami eredetileg angol), de még olvasok kb hármat mellette, és azok is nagyon jók, szóval nem igazán tudok választani.
8. Szereted Lana Del Rey-t?
Nem nagyon szoktam hallgatni. A Hits néha játszik tőle számot késő esténként, akkor meghallatom, amúgy a telefonomon egy szám sincs tőle. (nem bántásból annak, aki szereti)
9. Szereted a focit?
Most már játszani inkább, mint nézni, de szerintem katasztrófa vagyok, viszont soha nem mondják meg. #haha
10. Ha igen melyik a kedvenc csapatod?
Régen a Real Madrid volt, már nincs kedvencem. Ha jó foci, megnézem, de nem szurkolok.
11. Milyen színű a szobád falad?
Még barackvirág, de mire hazaérek a nyaralásból, végez a festő és fehér lesz. Majd én fogom ráfesteni feketével és kékkel a saját kis mintáimat és idézeteimet. #cool

11. kérdés:
1. Mi a kedvenc márkád?
2. Mi volt a legjobb üzenet, amit a Coca-Cola-n láttál?
3. Szoktad festeni a körmöd?
4. Ha igen, most milyen színű/mintájú?
5. Mi a kedvenc színed?
6. Mi a kedvenc sorozatod?
7. Hova szeretnél eljutni az életben?
8. Sportcipő vagy inkább topánka/saru?
9. Kedvenc zeneszámod?
10. World-be szoktad írni a részeket?
11. Mit üzensz az olvasóidnak?

11. ember (hát nagyon nem lesz annyi):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése