2013. június 24., hétfő

~Tizennegyedik díj.*



1. Tedd ki a képet, és köszönd meg attól, akitől kaptad.
Köszönöm szépen a díjat Kta. Szker.-nek. Igaz, hogy én küldtem neki ezt, és visszaadni nem ér, de annyira aranyos. Képzeljétek, azt írta, hogy tudja, hogy nem ér, mégis az enyém a kedvence így elküldi. Nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt is Neki. Érdemes benézni hozzá, én szeretem a blogját. Check out! #cool

2. Írj magadról 15 fontos tényt!
1. Most éppen a horvát tengerparton ülünk  családdal, és a terasztól írom a részt.
2. Nyaralunk Vir szigetén.
3. Meseszép ez a hely. #SoBeautiful
4. Van egy henna a lábamon, és...
5. ...h lebarnulok ott fog maradni, még akkor is ha a henna lejön.  #cool
6. Két mancs külön Ed Sheeran kedvéért...meg más jobb nem is volt annyira.
7-9. Képzeljétek itt tegnap este besétáltunk a főtérre, és tele volt kirakodással. Minden egyes ajándékboltba (vagy minek nevezzem ezeket) J.B.-s vagy 1D-s bögre...én meg persze egyből kiszúrom. #haha
10-14. Mentünk ugye a főtéren és volt egy színpad, amin gyerekek ugráltak,mert nyomattak nekik zenét. Először a Gangnam Style szólt #eeh #fuj. Utána az All around the world. #yeah. Végül elindították a One Way or Another-t. #jupiii #AztHittemSzívrohamotKapok.
15. Majd még mesélek a nyaralásról, de akit érdekel, instagramon napokra szedem, és oldalt megtalálja a képeket az Elérhetőségeim-->instagram alatt. Kövessétek a nyaralásom #haha #NemVagyokEgoista

3. Válaszolj 5 kérdésre!
Már válaszoltam ezekre...! ITT !

4. Küldd el azoknak, akik szerinted megérdemlik! 

1 megjegyzés: