2013. június 28., péntek

~Tizenhatodik díj.*



Köszönöm a díjat Bius-nak. Nagyon hálás vagyok, ezért a sok díjért, dicséretért. Ha már most 16-nál tartok, mi lesz, ha vége a blogomnak?! Még sok van vissza. Huuh, nagyon hálás vagyok nektek. Elmondhatatlanul sokszor le tudnám írni: Köszönöm. #thanks #happiness

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 11 kérdést feltenni!
4. 11 embernek küldd tovább a díjat!

11 dolog magamról:
1. Cipő és telefontok mániám van...
2. Meg talán kicsit táska is. #ImJustAGirl
3. iPhone-om van, és...
4. Már 11 tokom van rá.
5. Anya mindig azt mondja: kivág, ha még egyet veszek, de...
6. ...ha meglátok egy jót, amihez még csak hasonló sincs, nem bírom ott hagyni.
7. Tegnap vettem egy cuki, felül matrózcsíkos, alul sötétkék ruhát.
8. Kicsim megpirult a hátam és a combom elől...
9. ...ami nem fáj olyan vészesen, de azért érzem, hogy "van ott bőröm".
10. Imádom a kéket.
11. Hamarosan a hajam is kék "csíkos" lesz.

Válaszaim:
1. Milyen lett a bizonyitványod?
4,6666666667 az átlagom, három dicséretet kaptam, minden nyelvből (angol, orosz és ACC). #tipikus
2. Szoktál-e sportot nézni, ha igen milyet?
Néha szoktam teniszt nézni Anyával (Ő nagyon szereti), meg röpit, focit, ami éppen leköt.
3. Volt már befestve a hajad?
Tavaly volt kék egy tincsem, de az még csak kísérletezés volt. Majd most. #háhá
4. Fogsz menni idén nyaralni valahová?
Most vagyunk a családdal Horvátországba, ezen kívül még megyünk Szlovákiába majd.
5. Voltál már külföldön?
Ahan.
6. Mi a kedvenc ételed?
Gyros. #ImLovenIt
7. Szoktál főzni?
Igen, nyáron ez a felelősség rám száll, mivel én vagyok otthon délelőtt, és várnom kell a családot délben kajával.
8. Melyik fagyit szereted a legjobban?
Nincs kimondott kedvencem...amit megkívánok.
9. Milyen nyelven beszélsz?
Angol, magyar...és kicsit orosz...még csak egy éve tanulom. Ezen kívül persze tudok szavakat, meg mondatokat más nyelven is, de az nem minősül különösebb tudásnak szerintem. A lényeg, hogy megértetem magam bárhol...ha kell kézzel-lábbal mutogatva. #haha
10. Szereted a nyarat, ha igen miért?
Szeretem is meg nem is. Szeretem, mert nincs suli, utálom, mert meleeeg van.
11. Mi a kedvenc évszakod?
Talán a tavasz. Akkor pont jacket-es idő van, nem fázok és nem is sülök meg.


Kérdéseim:
1. Könyv vagy blog?
2. Milyen jellegű blogokat/könyveket olvasol?
3. Mennyi idő alatt írsz meg egy részt?
4. Mitől jön az ihleted?
5. Miért éppen ezt a témát választottad?
6. Valaki tudja, hogy írsz?
7. Neki el szabad olvasnia a blogod? (Miért? Miért nem?)
8. Félsz a sötétben?
9. Bátornak, függetlennek tartod magad vagy inkább visszahúzódóbb a háttérben maradó típus vagy?
10. Mi a kedvenc szavad? (lényegtelen a nyelv)
11. Mért éppen ez?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése