2013. június 11., kedd

~Tizedik díj.*



Köszönöm a díjat Jordi-nak. nagyon hálás vagyok, hisz ez a 10. díjam. Jupiiii. Bocsi, a késésért, tudom, hogy nem vall rám. Imádlak titeket. #loooveeee

Szabályok:
1. Írj magadról 11. dolgot
2. Válaszolj a kérdésekre
3. Tegyél fel 11. kérdést 
4. Küld tovább 11. embernek

11 dolog rólam :
1. M volt az osztálykirándulásunk.
2. Ezért késtem a résszel pár órácskát.
3. Debrecenbe mentünk, és...
4. A Másnaposok 3-at néztük meg.
5. Egész idő alatt baromkodtunk két haverommal, Csacsival (igazi neve: Gábor) és Marcival.
6-11. Előttünk ült pár ismeretlen pasi egy másik osztályból. Nem tudtuk tőlük feltenni a lábunk, és kitaláltam, hogy a srácok játsszák el; melegek. Persze, belementek, így megszólaltam: "Mennyire cuki pasit láttam kint! Ti is láttátok?". Mire Ők elkezdték mondani lányos hangon: "Igeeeen! Hogy feszült rajta a póló, istenem, milyen édes volt a haja..." és egyebek. Az ismeretlen pasik előttünk felálltak és arrébbültek, de mi még küldtük nekik a cuppanós puszikat, meg a "Jaj, Cica" megszólalásokat. Aztán a film közben dobáltuk őket kukoricával. Nagyon vicces volt.

Válaszaim :
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel ?
Szerintem nagyon jó.
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni ?
Szeretnék ajándékboltot Londonban, vagy itthon az angol nyelvvel foglalkozni.
3. Vannak testvéreid ? Vele/velük milyen a kapcsolatod ?
Van egy bátyám (féltesóm), Roland. 21 éves. Van, amikor nagyon jól kijövünk, de van amikor feszélyezve vagyunk a másik jelenlététől, mivel még csak 2 éve lakik nálunk. #sadness
4. Soka4 gondolkozol mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni ?
Nem. Az előző részből jön az ihlet. #easy
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal ?
Sokat. Miatta lettem kocka, mivel egyfolytában írom a folytatást, így gyorsan szülöm az új részeket előre  gépemen.
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed ?
Persze, pár így a Facebook és egyéb közösségi oldalak hanyagolom, mivel utálom, ha írok, és közben írnak nekem. Így többnyire telefonról nézem az üzeneteket. De soha nem utasítok vissza egy haveri találkozót, vagy bulit csak, mert írni szeretnék. Azért a valóságnál nem fontosabb az az álomvilág, melyet megszültem a neten.
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem fanfiction ? 
Persze, vannak olyan történetem. Egészen konkrétan 3, de ebből szerintem csak 1 lesz netes. A többivel komolyabb céljaim vannak.
8. Neked tetszik Selena vagy Miley új dala ? 
Hát nem mondom, hogy rosszak, de nem lesz az új kedvencem egyik sem. Nincs gondom a dalokkal és az énekesnőkkel, szoktam követni a pályájukat,  de nem ilyen beállítottságú vagyok.
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts ?
Persze, de ahhoz nagy befolyásnak kell lennie a kezemben. Ha meglesz, szeretnék vele segíteni.
10. Mitől lesz jó egy blog ? 
Szerintem a választékos fogalmazástól, a sok hasonlattól. Én mindig ügyelek rá, hogy két beszéd között, mindig legyen pár sor, hogy az olvasó átérezze. És persze az alapsztori sem lényegtelen.
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd ? 
Nincs kimondott kedvencem, de ha mondanom kéne, akkor színészem: Jason Statham. Színésznőm nincs.

Kérdéseim (bcsi, de visszakérdezek, mert már így is kések a kirándulás miatt):
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel ?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni ?
3. Vannak testvéreid ? Vele/velük milyen a kapcsolatod ?
4. Sokat gondolkozol mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni ?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal ?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed ?
7. Gondolkozol új blog indításában ami nem fanfiction ? 
8. Neked tetszik Selena vagy Miley új dala ? 
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts ?
10. Mitől lesz jó egy blog ? 
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd ? 

Akiknek küldöm:

2 megjegyzés:

  1. háhá, ez a mozis történet hihetetlenül hatalmas. szeretném, ha nekem is lennének ilyen király fej pasi haverjaim. nagyon bolondok vagytok együtt ez alapján (már ha nem haragszol)...cool xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem haragszom, igazad van. imádom Őket. hihetetlen, mennyi hülyeségben benne vannak, és egyfolytában húzzuk egymás agyát, mert Ők nem olyanok, mint a csajok, hogy hamar megsértődnek...max csak eljátszák :DD

      Törlés