2013. június 9., vasárnap

~Kilencedik díj.*



Köszönöm a díjat Never let you go!- nak. Nagyon hálás vagyok, hisz te jó ég...ez már a kilencedik díjam. Huuh, nagyon szépen köszönöm. #thanks
 
1. Tedd ki ezt a képet!
2. Írj 11 dolgot magadról!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!

11 dolog rólam:
1. Tegnap voltam Operába.
2-5. Borzalmas volt....néztem belőle 20 percet, aztán megkérdeztem a mellettem ülő Haveromat, Krisztiánt, hogy aludhatok-e a vállán. Persze, igennel felelt, így végig aludtam a 3 órát, csak a két szünetre keltett fel. #funny
6. Nem cigizek, de nem ítélem el azokat, akik cigiznek...biztos megvan rá az okuk.
7-10. Egyetlen egyszer próbáltam ki a cigit, mikor a volt pasim is sokat szívott, és panaszkodtam, hogy büdös lesz a lehelete, és ne várjon csókot tőlem. Azt felelte: akkor próbáljam ki én is, és nem fogom érezni. Egyet szívtam bele, de majdnem megfulladtam, pedig a vízipipát (persze dohány nélkül) le tudom tüdőzni. #nevermore.
11. A szobám fala tele van a saját rajzaimmal...még.

Válaszaim:
1. Hány éves vagy?
15.
2. Mi a kereszt neved?
Zsófia, Zsófi....de a második nevem a Tea. Ne kérdezzétek, miért, Apa adta. Utálom, de Apa imádja, így tűröm. Úgy szokott hívni: Picitea. (ejtsd: picití) #funny
3. Van házi állatod?
Van három kutyám: Archi, Trefi és Figaro. És sajnos már csak két halam, akiknek nincs nevük.
4. Kedvenc fagyi?
Mikor melyik. Nincs kimondott kedvencem, amit megkívánok.
5. Kedvenc szín?
Kék-kék-kék-kék-kéééék....minden mennyiségben.
6. Kedvenc előadó/k?
Ed Sheeran, 1D, Olly Murs, Union J, Little Mix. (mind angol...nem gáz)
7. Kedvenc színész/nő?
Nincs kimondott kedvencem. De talán ha választanom kéne: Jason Statham.
8. Szeretsz olvasni?
Imádok. Már be vagyok táblázva nyárra.
9. Kedvenc főváros?
Alap, hogy London. #IMLovenIt
10.Kedvenc ruhadarab?
Cipőőők. Imádom őket.
11. Kedvenc film, és sorozat?
Film: Pitch Perfect (Tökéletes hang)
Sorozat: Talán a Zöld íjász... #haha

Kérdéseim:
1. Milyen nyelveken beszélsz?
2. Van testvéred?
3. Hány éves vagy?
4. Mi inspirál?
5. Legcikibb sztorid?
6. Sportolsz valamit? Mit?
7. Szeretsz rajzolni?
8. Miért éppen ezt a témát választottad?
9. Ki a kedvenc sztárod?
10. Mi a kedvenc blogod, amit mindig olvasol?
11. Mi a kedvenc márkád?

Akiknek küldöm:
1. Bi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése