2013. szeptember 6., péntek

~Harmincötödik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Ildikó-nak. Nagyon nagyon hálás vagyok. #smile #thanks



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1-7. Tegnap este elmentünk Rebivel megnézni a This is us!-t. az első vetítés a debreceni moziban fél 8-kor kezdődött, de mivel foglaltunk jegyet szinte egyből, ahogy lehetett, így 7-ig legkésőbb át kellett venni a kasszánál. Mivel karcagiak vagyunk, nem lényeg, hogy 10.-esek, Anya nem nagyon örült neki, hogy fel akarunk késő este vonatozni aztán vissza, így elvittek minket Apával, és Ők is beültek az Elnök végveszélyben-re. A kocsiban azzal indult az út, hoy apa a This is us! helyett Push up-ot mondott. Hatalmasat nevettünk. Rengeteg direction-er volt a mozi előtt, és még énekeltek is, mert nem engedték be őket, de mi erre nem vállalkoztunk Rebivel, így szétnéztünk, míg eloszlik a tömeg. A kukoricáról is letettünk a nagy sor miatt, így kint vettünk két Cola-t, és azt vittük be a táskánkba. A film nagyon jó volt, én végigsírtam, énekeltem, nevettem, és sikítottam az egészet a többiekkel. Mindenkinek csak ajánlani tudom, abban is biztos vagyok, hogy még egyszer meg fogom nézni 3D-ben is.
8-9. A mikor eltépte a cuki srác a jegyünk, flörtöltem vele egy kicsit. Óóó nagyon cuki volt. #SoHot. Aztán még mikor 10-kor vártuk Anyáékat a mozi előtt, mert nekik 30 perccel tovább tartott a filmjük, akkor is szemeztem pár nagyon édes sráccal. Édes istenem, bár a barátomnak mondhatnám az egyiket... #wish. #dream
 10. A szobám jelen pillanatban teljesen készen van, és az ajtóm úgy néz ki, mint egy brit telefonfülke. Ráragasztottam a mintát, öntapadós papírból. Mire lemértem, kivágtam, felragasztottam....nem volt kismeló, de megérte. #cool.
11. Ja, és a körmöm jelen pillanatban sötétkék és világoskék váltakozása valamint fehér hangjegyes. #haha

Válaszaim:
1. Szereted a meséket?
Igeeeen. Imádom a Disney meséket. A két kedvencem a Pán Péter, és (bár nem Disney) az Így neveld a sárkányod. #love #cute
2. Mit gondolsz Sophiáról (Liam barátnője) ?
Szerintem szép, rendes lány, de az Instagram képei alapján, csak az ajándékok miatt van Liam-mel gyerekkori barátok ide vagy oda.
3. Kedvenc állatod?
Kutyaa.
4. Miért kezdtél el írni?
Mert egy nap elolvastam egy történetet, és azt gondoltam, ilyet én is tudok.
5. Ez után a blog után tervezel következőt?
Persze, már van is egy, az In your imagine, de az után nem biztos, hogy lesz újabb, hisz azon már most is csomó történet sorakozik. Szerintem az elkövetkezőket oda fogom feltenni. Aztán persze jöhet a könyv is.
6. Mi az a dolog ami nélkül nem tudnál élni?
Viccesen: a laptopon a sokmillió Word dokumentummal, amikre még nagy jövő vár, és ha elveszne, meghalnék. #haha
Komolyan: a szeretteim.
7. Ha csinálnának rólad egy önéletrajzi filmet, ki játszana téged?
Gondolom, én magam, de úgysem csinálnak rólam ilyen filmet.
8. Ha lehetne, dolgoznál bálnahangszinkronizálóként? #bocsihülyevagyok
Ahan, persze. #haha
9. Kedvenc időtöltésed?
Írás.
10. Ha az emberek szomorúak körülötted, akkor felvidítod őket, ha igen hogyan?
Igen, nem szeretem ha az emberek szomorúak körülöttem, mert én is gyakran vagyok olyan, bár soha nem mutatom. Ebből adódóan tudom, én mit szeretnék hallani, így mit kell nekik mondani, hogy jobban legyenek. Szerencsére nagyon jó emberismerő vagyok, igazán hamar ki tudom olvasni egy ember érzéseit, ha rám néz, és azt hiszem, a szemkontaktusommal kicsit tudok is befolyásolni embereket. Ez Anya állította. De lehet benne valami, mivel minden egyes tanár rám szokott nézni óra eleji felelt előtt, én pedig a szemükbe nézek, és valóban tavaly is csak kétszer feleltem, de az önszántamból volt. #haha
11. Melyik számot hallgattad utoljára?
TheVamps - Can we danced? szólt legutoljára, most pedig a Lawson - Juliet a hifin. Utána Avicii - You make me fog következni. Már ismerem a lejátszásilistám. #haha

Kérdések:
1. Szereted a meséket?
2. Mit gondolsz Sophiáról (Liam barátnője) ?
3. Kedvenc állatod?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Ez után a blog után tervezel következőt?
6. Mi az a dolog ami nélkül nem tudnál élni?
7. Ha csinálnának rólad egy önéletrajzi filmet, ki játszana téged?
8. Ha lehetne dolgoznál bálnahangszinkronizálóként? #bocsihülyevagyok
9. Kedvenc időtöltésed?
10. Ha az emberek szomorúak körülötted, akkor felvídítod őket, ha igen hogyan?
11. Melyik számot hallgattad utoljára?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése