2013. szeptember 13., péntek

~Bónusz II.* (+18)



Szóval itt a bónusz, amit ígértem. Ez nem csak egy hirtelen fellángolás, hogy most meg kell írnom ezt a részt. Nem! Ma ugyanis különleges nap van három okból is. Először is ugye péntek 13.-a van. #woow Aztán ma van két szülinaposunk. Az egész világ Niall-lel ünnepel, de van egy lány, akit sajnos nem köszöntenek fel ennyire. Ha már ennyire balszerencsés napon van a szülinapja az egyik drága olvasómnak, akkor illő, hogy kicsit feldobjam a napját. Remélem, tetszik neki a rész. Szóval...
Boldog születésnapot Selena !
Remélem, tetszik az ajándékod, és persze mindenkinek, aki szereti az ilyen részeket.

Ui.: Előre is elnézést, ha akadna benne íráshiba. #hehe

~Bónusz II.*

*Sandy szemszögéből a nyár folyamán (a két évad között eltelt időben)*
Bepakoltam a mosógépbe, de még nem állsz szándékomban kimosni a ruhákat, csupán este, hisz még délelőtt volt. Mindent megcsináltam úgy, hogy később majd csak be kelljen csukni az ajtót, ami elindítja a mosást. Egy kar karolta át a derekam, és egy puszit kaptam a trikóban nyitott vállamra. Egyből elmosolyodtam, és felé fordultam, de lepetten léptem is hátra egyet, így a mosógépbe ütköztem.
Louis állt előttem, de nem voltam benne biztos, hogy sírjak vagy nevessek rajta. Az arcán mindenfele fekete szemceruza és rúzs nyomok. Valaki/valakik, akikről tudtam is, hogy kik nagyon csúnyán összefirkálták. Látszott, hogy próbálta lemosni, mivel egy csomó helyen el volt kenődve, de nem jött le.
- Te jó ég! Mi történt veled? - kérdeztem, és kibukott belőlem a nevetés.
Először morcosan méregetett, hogy kinevettem, majd Ő is csatlakozott, és az arcához nyúlt.
- A srácok összefirkáltak álmomba, és kifestették a körmöm is. - húzta el a száját is, és mutatta fel kezét, amin valóban volt körömlakk, csak éppen nem a körmén. Látszik, hogy a One Direction nem nőkből áll, Louis ujjai mindenhol fekete lakkosak voltak, csupán a körmén nem.  Elnevettem magam, és a pulthoz vezettem. A tükrös szekrényből a csap felett kivettem egy adag vattát, körömlakk- és sminklemosót.
- Tessék, ezzel leszedheted. - adtam neki, mire elnevette magát, és bólintott.
Felugrottam a mosógép tetejére, és figyeltem, ahogy értetlen pásztázza előtte a cuccokat. Úgy döntött, hogy először a kezét szedi le, amit nem is értettem, de a fekete, feszülős lakkal az ujjain elég kényelmetlen lenne lemosni érdekes arcfestékét. Talán azért kezdett azzal, mert azt tudta, hogyan kell használni. Megnedvesítette a vattát a körömlakklemosóval, majd elkezdte ledörzsölni ujjait.
- Amúgy hogy is volt ez az egész? - kérdeztem tőle, miközben el volt foglalva körme sikálásával.
- Úgy döntöttek, most, hogy már csak én alszok, visszavágnak azért a sok szívatásért, amit kaptak tőlem. Harry hozta a cuccokat Tayor-tól. De jól áll a fekete körömlakk, nem? - mutatta fel nevetve jobb kezét, mivel a balt már sikeresen lemosta.
Nevetve megcsóváltam a fejem. Nem vagyok régóta együtt Louis-val, de azt már megtanultam, hogy egyfolytában meg akarja viccelni a srácokat, amin általában mindenki nagyot nevet, hisz a tréfái ízléses keretek között zajlanak. De ez is nagy poén volt a srácok részéről, el kell ismernem.
- És miért nem mostad le otthon? Taylor-nak csak van körömlakk- és sminklemosója is. - értetlenkedtem, mikor végzett a másik kezével is, és kérdőn mérte végig a sminklemosót. Végül úgy döntött, hogy benedvesíti a kör alakú vattát, majd nyom rá sminklemosót. Jól tette, én is így szoktam. Elkezdte sikálni arcát.
- De eldugták előlem, vízzel pedig nem jött le. Zayn világosított fel, hogy valami vízálló cuccot kentek a fejemre. - akkor ezek szerint Taylor sminkje vízálló. Nem csodálom, hogy nem jött le az arcáról. - Feltúrtam az egész házat, amit videóra vettek, és mikor felmérgeltem magam, eljöttem hozzád. - magyarázta, miközben erősen sikálta az arcát. A krém már lehozta a vízálló sminket is, amit elégedetten nyugtázott.
- És hogy jutottál el hozzám? Ugye felvettél valamit, és holnap nem ezzel lesz tele a net? - kérdeztem ijedten.
- Nem, még ma este. - mondta halál komolyan, miközben az arcát vizsgálta a tükörben, és mosta le a sminket magáról. A mosolyom lefagyott az arcomról, ezt látva felnevetett, és felvilágosított: - Eltakartam az arcom egy sállal.
Nevetve fújtam ki a bent tartott levegőt. Louis tényleg imád viccelődni, de lassan kezdek rájönni, mikor mond igazat. Viszont néha még én is megingok.
- Na? - fordult felém elégedetten, mikor már tiszta volt az arca.
Szélesen elmosolyodtam, és elismerően bólogatva megtapsoltam. A krémtől és a sok sikálástól kicsit piros volt arca, de nem feltűnően. Elém jött, és nyomott egy puszit az arcomra. A lábával meglökte a mosógép kis kör alakú ajtaját, így a becsukódott, és kivillant a kijelző, hogy elindult a mosás. Arra gondoltam, hogy most úgy fog kimosni, hogy én nem leszek itthon, mivel délután el akartam menni bevásárolni és Simon-hoz is be kéne ugranom. Aztán azzal nyugtattam magam, hogy maximum majd akkor teregetek ki, ha hazaérek, ígyis-úgyis reggel száradt volna meg. Így aztán nem különösebben zavartattam magam.
Louis visszament a pulthoz, és elpakolta a cuccokat. A két lemosót visszatette a szekrénybe, ahonnan én kivettem, míg a vattákat kidobta a csap alatti szekrényben lévő kukába. Elmosolyodtam ezen, de ekkor megéreztem, hogy a mosógép remegni kezd alattam. Ijedten néztem le, hisz tulajdonképpen én rajta ültem. Louis észrevette a tükörből a reakcióm, láttam, ahogy rám kapja tekintetét, és egyből megvilágosodik. Sietősen akartam leugrani, de Lou gyorsabb volt, elém állt, ezzel megakadályozva ebben.
- L-Louis! - hebegtem zavartan, miközben kényelmetlenül szűköltem egy helyben.
- Mi a baj Kicsim? - villantotta meg huncut vigyorát.
- Engedj leszállni! - kértem sietősen.
- Miért? Nem élvezed? - kérdezte gonosz hangsúllyal, majd a nyakamhoz hajolt, és apró csókokkal hintette be. Nem feleltem, nem akartam elismerni, hogy igaza van. Nagyon is éleztem, és pont ezzel volt a baj. A mosógép erőteljesen rezgett alattam, és Louis is édesen csókolgatta a nyakam. Közben kezei már a gerincemen futottal lágyan fel-le, ezzel még gyorsabb tempót diktálva légzésemnek. Le akartam szállni innen, ez annyira furcsa volt így, testem mégsem ellenkezett nekem. Szám halk sóhaj hagyta, amitől éreztem Louis száján kiáramló levegőt mosolya közben. Megfogta fölsőm szélét, és lehúzta rólam, majd a sajátját is lekapta. Elém tárult csodás felsőteste, aminek látványával soha nem tudtam betelni. Örökké el tudtam nézni Őt, hisz olyan tökéletes volt. Csupán a tudat, hogy mellettem van, nem kell még csak megcsókolnia sem, elégedettséggel töltött el. Játékos ujjai kipattintották hátul a melltartóm, és lekapta rólam, így az pillanatok alatt a földön landolt a pólóm mellett. Lepetten néztem le Louis-ra, mikor kezeit a melleimre vezette, és belemarkolt, miközben végre megcsókolt. Rájöttem, csókja már nagyon hiányzott. Édes ajkai kényeztették enyémet, szenvedéllyel csókolt. Ajkai ízét nem tudom pontosan leírni, olyan mintha a világ összes Nutelláját gumicukorral és mézzel kevernék, de emellé még hozzáadnák a földön meglelhető összes Nektárt (Görög Istenek itala). Mennyei mámor egyvelege.
A mosógép még mindig erőteljesen riszált, mikor Louis lehúzta nadrágom, ettől az érzés még intenzívebb lett. Már egyáltalán nem ellenkeztem, csupán talán az ellen kicsit, hogy ennyitől fogom elérni a csúcsot, ha így folytatjuk. Kezeim remegve vándoroltak Louis nadrágjához, és kikapcsoltam az övét. Lepetten nézett rám, majd leesett neki, mit is akarok, így megszabadította magát nadrágjától, miközben fél kézzel engem tartott, nehogy leessek. Alsója már igencsak szűkösnek nézett ki, egy percet sem akartam elpazarolni, már eléggé beindultam rá hála a mosógépnek. Megmarkoltam férfiasságát boxeren keresztül, amitől halkan felnyögött, és lepetten nézett rám.
- Komolyan akarod? - kérdezte, mikor összeszedte magát.
Határozottan bólintottam, vágytam rá. Még intenzívebbé akartam tenni az érzést, és különben is sokan mondják, hogy mosógépen szeretkezni csodás. Hát mit most megtapasztaljuk.
Louis ledobta alsóját, így szemem elé tárult hatalmas férfiassága, mely persze már készen állt, hála az én látványomnak.
- Biztosan ezt akarod Kicsim? - kérdezte, és megfogta a bugyim szélét, de még nem húzta le.
- Igen. - feleltem gyorsan, és kezeire helyeztem kezem.
Kivel, mással próbáljam ki ezt, mint Vele. Tudtam, Ő figyel rám, és ha mégsem lenne jó, megáll.
Lehúzta az utolsó fehérneműt rólam, így még erősebb lett a mosógép riszálása a fejemben. Louis óvatosan simított végig lent, és belém vezette egy ujját. Mindig ezt szokta, tudtam, azért teszi, hogy ne okozzon nagy fájdalmat, de most egyáltalán nem volt szükségem erre. Már eléggé felkészített a mosógép, és ezt Louis is érezte, így oldalra nyúlt, a mosdó melletti kis szekrényhez, majd a felső fiókból kivett egy kis csomag óvszer. Tudta, hogy ott a helye, hogyne tudta volna. Saját magának felgörgette, most nem segédkeztem benne, élveztem a mosógép által nyújtott élvezetet.
Visszajött hozzám, és kicsit közelebb húzta magához a csípőm. Közben végig a szemem figyelte, de nem ellenkeztem, helyette inkább elvesztem kék íriszeiben. Louis szeme olyan tiszta volt, olyan csodásan őszinte, hogy a lelkemig hatolt minden egyes alkalommal, mikor rám nézett. A tekintetével mosolyogni tudott, de egyben ölni is.
- Kész vagy? - kérdezte halkabban hozzám hajolva.
Én csak bólintottam, és lehunytam a szemem. Éreztem, ahogy lassan belém hatol. Már kezdtem megszokni a méretét, de még mindig kellemetlen volt elsőre, így erősen markoltam a mosógép oldalát. Hiába várt volna, hogy megszokjam, hisz a mosógép így is mozgatott, így lassan tolt. Hangosat nyögtem már most, hisz még soha nem kezdett bele egyből, de hamar megszoktam, így az a halovány kellemetlenség is a homályba veszett.
A csípőm markolta, mellé a nyakam csókolgatta, ami még jobban fokozta élvezetem. Louis tökéletes volt, minden szempontból, soha nem lesz szükségem másra. Sajnos a mosógép bemelegítése, majd együttes hatása hamarabb meghozta a kívánt eredményt, mint hittem, így elmentem. Erősen markoltam Louis hátába, és a vállába fojtottam nyögésem.
Ő is nyögött egyet erre, de még nem ment el. Ereztem, neki még kell. Én is meglepődtem magamon, hogy alig 10 perc, és végem volt.
Lábaim Louis csípője körül hevertek, amit Ő ki is használta, így erősen kapott fel. A fenekemnél tartott, és tudtam, kizárt, hogy elejtsen, és mégis erősen szorítottam háta tetejét. A falnak döntött, így fél keze megszabadult tartásomtól. Érdekes volt ez a felállás, így még soha nem csináltuk.
Csípőjét hirtelen döfte előre minden egyes alkalommal, így mély lökéseket kaptam, amiktől felnyögtem. Akartam, hogy Louis is elmenjen, így annak ellenére, hogy már nem tudtam volna még egyszer csúcsra jutni, kéjesen tűrtem, ahogy végzi dolgát. És őszintén nem is volt ellenemre nagyon.
Éreztem, ahogy Louis lökései lomhábbak lesznek, már nem volt sok hátra neki, így a nyakát kezdtem csókolgatni, hogy gyorsítsam csúcsra jutását. Erősen a fenekembe markolt, míg másik kezével a falon támaszkodott. Megszívtam érzékeny bőrét, majd megharaptam, ami azt hiszem kicsapta a biztosítékot. Egy morgás kíséretében megfeszültek izmai. Elélvezett, Ő is a csúcsra jutott.
Kihúzta magát belőlem, majd óvatosan a pultra helyezett. Hálás voltam neki, hogy nem a mosógépre tett vissza, már nem esett volna jól. Testem remegett, hajam nedvesen tapadt izzadt hátamhoz. Louis szeme fáradtan csillogott rám egy mosoly kíséretében. Mellkasunk rekord sebességgel emelkedett és süllyedt. Egyikünk sem kapott rendesen oxigént, így képtelenek voltunk megszólalni.
Soha nem hittem volna, hogy ennek van valóság alapja, de igaza van az embereknek: mosógépen tényleg csodás szeretkezni. Bár Louis mellett mindenhol jó. Azért nagyon nem fogunk elszokni a romantikus ágytól remélem.

4 megjegyzés:

  1. :') :')
    Nem tudom, hogy tudod-e de imádom az ilyen fejezeteket:P Köszönöm szépen, hogy megleptél egy ilyen résszel:D!
    IMÁDTAAAAAAAAAAAAAAM.

    Puszi:*

    VálaszTörlés
  2. Wáó*-* ez is nagyon jól sikerült,mint idáig az összes..mikor is lesz a következő rész?

    VálaszTörlés