2013. szeptember 19., csütörtök

~Harminchetedik díj.*



Köszönöm a díjat Selena-nak. Bár nem ismerem Őt, mégis azt hiszem, barátok lettünk a blog során. Végig velem volt, és a szavak, melyekkel ezt a díjat küldte...a legjobb szó rá: OH GOD! Nagyon szépen köszönöm.

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Azon gondolkozom, hogy készítsek-e nektek egy búcsúvideót.
2. Még nem döntöttem el, szerintem nem.
3. Ma megújult a telefonomon az operációs rendszer.
4. Lejött az iOs7.
5. Hát meglehetősen borzalmas lett.
6. A telefonom jelen pillanatban úgy néz ki, mint egy játéktelefon.
7. Senkinek nem ajánlom, de tény, hogy sok új funkció van, amik meglehetősen mókásak.
8. Rossz szokásom, hogy ha zuhanyozok, és nem fürdök a kádban, telefirkálom a zuhanykabin üvegjét.
9. Szokott ott minden baromság lenni.
10. Ja és énekelni is szoktam zuhanyzás közben, de csak halkan,mert az utca felöli ablak általában nyitva van, és félek, hogy kihallatszódik.
11. Reggelente bömböl a zene, és ma is panaszkodtak a szomszédok...de ha egyszer így megy a készülődés és az ébredés. #hahaha

Válaszaim:
1. Szereted a misztikus dolgokat?(vámpírok,boszorkányok stb.)
Ühüm. Meglehetősen oda vagyok értük, bár nem hiszek a létezésükben, de remek történetek születnek belőlük. Az új blogomon az In your imagination-on, is sok történet alapjául természetfeletti dolgok szolgáltak. (lásd: gondolatolvasás, angyalok, istenségek, herukák)
2. Rock vagy pop?
Inkább Pop, de vannak olyan Rock számok, melyeket imádok. Pont ma hallgattatott meg velem a padtársam, Marci, aki amúgy nagyon jó haverom, pár számot. Ő metál rajongó, és meglehetősen jól tűrtem a hörgést. Én tovább bírtam az Ő stílusát hittanon, mint Ő az én sima pop számaimat (pl.: Avicii, Katy Perry...stb.)
3. Mit gondolsz Miley Cyrusról?
Magáról az emberről inkább nem mondanék semmit, mert nem akarok senkit sem megbántani, de a számai tetszenek.
4. Kedvenc hangszered?
Gitár. Tudok is rajta játszani.
5. Kedvenc idézet?
"Silence is the louidest sound" (ez fent is van a falamon), illetve: "To see a world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand, and an enternity in an hour. - William Blake."
6. Mit gondolsz a magyar zenéről?
Nem szeretem. Soha nem hallgatok magyar számot, csupán azt, amit ismerőseim írtak.
7. Tetszik, hogy a magyar zenészek angolul énekelnek?
Az már tűrhetőbb, de az sem nyeri el nagyon a tetszésem. Bár Király Viktor - Fire c. száma bejön.
8. Könyv vagy film?
Mindkettőt, hisz filmből is és könyvből is van borzalmas illetve nagyon jó.
9. Kedvenc helyed?
Szeretnék valami nagyon különlegeset mondani, mint a történeteimben, egy szimbolikus helyet, de nincs ilyen. Ha rossz kedvem van, általában sétálok. Régen sokat járkáltam a futópálya környékén, de amióta felújították, és sokan vannak ott, leszoktam. Szeretek a parkba menni,  a múzeum oszlopaihoz leülni. De ott nem adhatom ki magamból, ha gondom van, nem sírhatok, ha az esik jól, így inkább befészkelem magam a bambuszfotelembe a párnáim közé, és átölelem a kedvenc szív alakú, szőrmés párnám. #Taht'sMe
10. Hova szeretnél eljutni?
Norvégiába mindenképp. Mondanám Londont is, de ott már voltam, és egy hónap múlva megyek újra.
11. Kedvenc csokid?
Oreo...bár az keksz, úgyhogy a Milkából mondanám azt a foltosat, amibe foltokban fehércsoki van.

Kérdéseim:
1. Szereted a misztikus dolgokat?(vámpírok,boszorkányok stb.)
2. Rock vagy pop?
3. Mit gondolsz Miley Cyrusról?
4. Kedvenc hangszered?
5. Kedvenc idézet?
6. Mit gondolsz a magyar zenéről?
7. Tetszik, hogy a magyar zenészek angolul énekelnek?
8. Könyv vagy film?
9. Kedvenc helyed?
10. Hova szeretnél eljutni?
11. Kedvenc csokid?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése