2013. május 2., csütörtök

~Trailer.*

Oké, kicsi olvasóim. Csináltam nektek egy kis ízelítőt. Ki akartam rakni egy oldalmodulba a videót, de sehogy nem jöttem rá, hogyan jeleníti meg úgy, mint itt, így csak a link van ott a videóhoz. Már használom egy ideje a Blogger-t, de nem jöttem rá. Ha valaki tudja, megköszönném, ha elmondaná részletesen, mit nyissak meg és mire menjek, hogy így jelenjen meg oldalt is. De nem ez a lényeg. Remélem, jó videót csináltam, tetszik majd nektek. Ha megnyitjátok Youtube-on a csatornám is követhetitek, amin bár ez az egyetlen videó, de megköszönném. Remélem tetszik a Trailerem, bár lehet kicsit túl komolyan vettem ezt az egészet. Minden esetre, remélem, írtok véleményt róla ide is és Youtube-on is. Igyekeztem figyelni az angol nyelvtanra, de én sem vagyok tökéletes, sajnálom, ha van benne egy kis hiba. Jó videózást...ha mondhatom így! 



7 megjegyzés:

  1. Én sem tudok (még) rendesen angolul, szóval nem tudom, hogy a helyesírás és a megfogalmazás mennyire jó, de én értettem és tetszett is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy értetted, és annak még jobban, hogy tetszett is :)

      Törlés
  2. tökéletes. tökéletesek a képek, a feliratok (semmi hiba) , a zene, és te is tökéletes vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj, köszönöm. hálás vagyok, hogy így gondolod :)

      Törlés
  3. Sziaaa :D

    Úgy kell, hogy a Blogger menüben rámész az "oldalak" címkére. Ott meg tudod csinálni a szereplőket, vagy a helyszíneket is. Sooo.
    Oldalak--> Megjelenítés: itt kiválasztod, hogy hol legyen-->Új oldal-->Üres oldal:Itt kapsz egy üres lapot, mintha a fejezetet írnád--> felül ki kell választani a videóklipp beszúrását.Ennyi lenne. Amúgy, ha szeretnéd megváltoztatni az oldalad dizájnját, vagy csak tanács kell, írj ;)
    Facebookom:https://www.facebook.com/reka.szakats

    Remélem segítettem;)

    Puszi: Becca
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huh, hát sokat segítettél, ezt, amit mondtál megcsináltam, de azért írok face-en, kéne még egy kis segítség, mert még nem igazán így gondoltam :)

      Törlés
  4. Szia.Nekem nagyon tetszik, szépen meg van csinálva és személy szerint ami nekem nagyon tetszik, az a zene.Szóval megírnád nekem a zene címét?Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés