2013. május 19., vasárnap

~Ötödik díj.*


Szabályok:
- Ha megkaptad a díjat, készíts róla bejegyzést!
- Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
-Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
- Meg kell említeni a bejegyzésben azt, akitől kaptad a díjat!

Nagyon szépen köszönöm a díjat ~ Rebecca-nak. Ez már az ötödik díjam, amit neki köszönhetek. Mostanában nagyon gyorsan jönnek a díjak, de én ennek csak örülni tudok, és remélem, most nem kiabáltam el...gyorsan le is kopogom... #haha

1, - Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Zsófia --> Zsófi
2, - Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Hát ha olyan kedvem van, akkor minden, de főleg az Ed Sheeran számokon.
3, - Félsz a sötétben?
Néha...ha úgy hozza a helyzet,
4, - Szerelmes vagy valakibe?
Most nem.
5, - Mi volt eddig a legcikibb dolog, ami az életedben történt veled?
/Ezt már megválaszoltam az előző blogomon, szóval kimásolom, ha nem haragszotok, mert nagyon hosszú, de legalább megismertek./
Nyáron voltunk lent egy mindennel felszerelt tanyán Apa szülinapja alkalmából. Eljött velünk a legjobb barátnőm, Rebeka is, és persze a család barátai ünnepelni. Az egyik fiatal srác ruhástól belelökött a medencébe, mert provokáltuk, majd a barátnőmet is. Rebeka egyből kimászott, mert elkezdett esni az eső, de én még maradtam, hisz már úgyis vizes voltam. Apa és a srác elhúzták a medence tetejét, hogy ne essen bele az eső, én pedig bent maradtam. Rebeka oldalt állt belül, és észrevette, hogy valami úszik a vízen. Kiderült, hogy valahogy maradt a minifarmerom zsebébe egy apróra hajtott tisztasági betét /tiszta volt/. Még szerencse, hogy más nem vette észére, de mi hatalmasat nevettünk rajta.
6, - Gondolatban öltét már meg valakit?
Talán túl sokszor is. #right
7, - Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy balszerencsétlenséget jelent?
Hát babonás vagyok kicsit, hála Anyának, ezért mindig izgulok kicsit, de soha nincs semmi gond.
8, - Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze, kinek nincs?!
9, - Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek tartasz?
Igen, de tudom, nem kéne, hisz az én részem, az én ízlésem. De hát, én ilyen vagyok, mindig is sokat jelentett a mások véleménye, még ha lazának is mutatom magam.
10, - Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Igen. Irtózom a tűtől még most is. #jaj
11, - Mit tennél, ha híres lennél?
Azt hiszem, segítenék talán első sorban az állatokon. Soha nem bírom, ha ilyeneket látok.
12, - Szoktál álmodozni?
Persze, minden lány szokott szerintem.
13, - Járnál Chace Crowforddal?
Hát nem tudom...nem úgy néz ki a pasi-ideálom, mit Ő, de tudom, olyat úgy sem találok. De Ő túl elérhetetlen.
14, - Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik?
Kettőt. Először egy kisfiút /Péter vagy Bence/, majd egy kislányt /Alexandra/. Így a fiam meg tudja majd védeni a lányom.
15, - Adni vagy kapni jobb?
Adni.
16, - Titkom...
...félek, hogy elveszítek minden számomra fontos embert.
17, - Bakancslista:
A szobámba van. 20+1 pontos, még Rebekával csináltunk egyet-egyet. Nem írom le, ha nem gond.

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése