2013. május 18., szombat

~Harmadik díj.*


Köszönöm a díjat crazygirl♥-nek. Ez már a második díj, amit tőle kapok, amúgy összesítésben a harmadik. Szóval nagyon hálás vagyok neki. Remélem, megtartod a jó szokásod, és továbbra is küldesz nekem díjakat. #haha De most viccen kívül, hálás vagyok érte, köszönöm. 


- Tedd ki a képet, miután megkaptad azt!
- Válaszolj a kérdésekre!
- Küldd el 5 blognak/embernek!

Kérdések:

1. Hány éves vagy?
15.
2. Miért kezdtél el írni?
Mert azt gondoltam ilyet én is tudok, és jött az ihlet is. #haha
3 A barátaid/ismerőseid tudják, hogy blogolsz?
Csak a legjobb barátnőm tudja, meg a szüleim, de nekik persze tilos megnézni, pedig nagyon szeretnék, de szerencsére tiszteletben tartják.
4.Szeretsz vásárolni?
Imádok, de melyik lány nem?!
5. Van testvéred?
Van egy 21 éves bátyám.
6. Szerelmes vagy?
Most nem.
7. Vannak rossz tulajdonságaid?
Persze.... túl sok is.
8. Naponta hány órát hallgatsz zenét?
Amikor csak tudok. Lételemem.
9. Aludni vagy enni szeretsz jobban?
Aludni. Kaja nélkül sokáig bírom.
10. Szoktál nassolni?
Igen...sajnos.
11. Sminkeled magad?
Igen. Muszáj mert bűn-ronda vagyok.
12. Mi jellemzi a stílusodat?
Nem tudom. Talán kicsit régies, de mégis bohém néha.
13. Mikor sírtál utoljára?
Szerintem múlthéten. Nem vagyok nagyon érzékeny típus, de sok helyzetet nem tudok jól kezelni.
14. Könnyen ismerkedsz?
Hát mindig félek idegen helyek, táborok előtt, de soha nincs gond. Ebből azt gondolom, hogy igen, de mégis óvatosan.
15. Szereted a cukros üdítőket?
"I'm loven it." #haha

Akiknek küldöm: /Csak egy lesz, sajnálom/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése