2013. május 13., hétfő

~Második díj.*


Köszönöm szépen a 2. díjamat crazygirl-nek, hálás vagyok neki nagyon. Hisz még alig kezdtem el a blogot, de már nyertem 2... ismétlem 2 (!) díjat.

- Tedd ki te is a képet! /kész/

- Írj magadról 5 fontos tényt!
1. 9.-es vagyok egy refi gimiben.
2. Most kezdtem el írni egy másik történetet, ami tulajdonképpen Anya és Apa megismerkedéséről szól. Mesébe illő.
3. Imádom a zenét, a könyveket, a filmeket, a magazinokat és az ízlésemnek megfelelő ruhákat.
4. Szerdán lesz a névnapom. /05. 15./
5. Most fejeztem be Sarah Dessen - Figyelj rám! c. könyvét. #imádooom

- Válaszolj 3 kérdésre!
1. Miért kezdtél el írni?
Hát egy nap találtam egy blogot, ahol egy csaj történetet írt. Előtte még nem is hallottam ilyenről. Beleolvastam, és arra gondoltam, ilyet én is tudok...így megszületett a saját történetem.
2. Mi inspirál?
Hát elég ha meglátok egy képet vagy meghallok egy dallamot, értelmezek egy zeneszöveget, és már jön is az ihlet. De kétség kívül az olvasóim iránt érzett kötődés, bizonyítási vágy és kötelességtudat hajt előre. Hisz Ők várják a részt, és nekik írom.
3. Számodra mit jelent az írás?
Most még csak esti elfoglaltságot, de már nem szabadulok tőle. Egyszerűen vágyat érzek, hogy megnyissam a Word-öt, és gépeljek. Az a történet, amit most kezdtem el (említettem ↑), már komolyabb. Nekem is jó szándékaim vannak vele, így az nem lesz fent a neten. Talán egy nap megveszitek majd a könyvem a boltokban. Nagyon nagy álmom válna akkor valóra.

- Küld el 5 blognak/embernek! (sajnálom, de nem lesz annyi)


3 megjegyzés: