2013. május 18., szombat

~Negyedik díj.*


Köszönöm a díjat Vivian Jules-nek. Hálás vagyok neki, hisz szinte egyszerre két díjat is kaphattam, és ezek közül egyiket neki köszönhetem. Szóval hálám üldözni fog. 

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

11 dolog rólam:
- Imádok olvasni.
- Imádom a gimit.
- Valószínűleg 4-es leszek évvégén...
-...de ezt nem bánom.
- Ősszel megyek Londonba.
- Ez már a második alkalom lesz, hogy kint vagyok.
- Éppen aktuális kedvenc számom: Calvin Harris & Ellie Goulding - I need your love.
- Tegnap néztük meg a legjobb barátnőmmel a Tökéletes hang-ot.
- Nagyon jó film..istenem, olyan jó zenék voltak benne.
- Oda...meg vissza vagyok a zenéért. A lételemem.
- Örülök, hogy vége ennek a pontnak, mert semmit nem tudok írni magamról kérdések nélkül #right

11 kérdés, amire válaszolnom kell:
- Kedvenc előadó?
Ed Sheeran.
- Kedvenc blog?
Nincs kimondott kedvencem. Ami tetszik, azt olvasom.
- Kedvenc film/sorozat?
Film: Tökéletes hang, és a Pán Péter /2003-as/
Sorozat: Talán a Zöld íjász.
- Mikor és miért kezdtél el írni?
Már vagy egy éve, és önmagam kifejezésére indítottam az első blogom.
- Tervezel még ez után a blog után másikat?
Igen, bár még nem tudom, annak mi lesz a sztorija. De lételemem lett az írás, és képtelen vagyok leállni.
- Ha van több blogod, melyik a kedvenced közülük?
Kétség kívül ez, hisz ezt már komolyan csinálom. Mármint úgy értve, hogy igyekszem a lehető legszebben fogalmazni, és nem viccelem el, mint a többi történetem.
- Hány történetet olvasol?
Egyet, de amikor olyan kedvem van, keresek egy jó hosszú blogot a neten /50-60 fejezet, ha nem több/, és egy nap alatt kiolvasom.  
- Iskolás vagy, vagy már dolgozol?
Gimis vagyok.
- Meg vagy elégedve magaddal?
Nem szeretem önmagam. Bányarém vagyok.
- Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?
Hát talán az egyik ez lenne: "Soha ne kelljen megválnom semmi számomra fontos dologtól/embertől.". De a többit nem tudom.
- Ha visszamehetnél az időben, élnél a lehetőséggel?
Igen.

11 kérdés, amit én teszek fel
- Hobbid?
- Sportolsz valamit?
- Hanyadikos vagy?
- Mi a jelenlegi kedvenc számod?
- Mért kezdtél el írni?
- Mi életed legcikibb története?
- Van háziállatod?
- Ha bármit megkaphatnál, mi/ki lenne az?
- Hova utaznál el legszívesebben?
- Tudsz valamilyen idegen nyelven?
- Kedvenc szabadidős elfoglaltság?

Akiknek dobon:

2 megjegyzés: