2013. május 28., kedd

~Hetedik díj.*


Köszönöm a díjat Bius-nak. Nagyon hálás vagyok. Imádom, hogy egyre több lesz a komi és a látogató. Ezt nektek is köszönöm kis olvasóim. #LoveYa

Szabályok:
1.Küld tovább öt embernek!
2.Válaszolj a kérdésekre!
3.Mondj magadról nyolc dolgot!
4.Tegyél fel öt kérdést a díjazottjaidnak!

Továbbküldöm (sajnálom, de csak egy ember van.):
 
Válaszaim:
1. Mi a kedvenc számod?
Hát most per pillanat sok van, de legyen mondjuk a Treblemakers - Right round feldolgozása a Pitch Perfect-ben.
2. Van rossz szokásod, ha igen akkor mi az?
Szeretem ropogtatni az ujjaim, és ha ideges vagyok rágom a belsőajkam vagy a szám. Ja, és csavargatom a hajam.
3. Általában este meddig szoktál fent lenni?
Hétközben: fél 11-11.
Hétvégén: 2-3 (hajnali)
4. Mi a kedvenc filmed?
Most jelen pillanatban a Pitch Perfect  (Tökéletes hang). #IMLovenIt
5. Van célod az életedben, ha igen akkor mi az?
Célom: saját ajándékbolt Londonban, az ízlésemnek megfelelő ékszerekkel, ruhákkal, ajándékokkal. #JustDream

8 dolog rólam:
1. Most éppen szomorkás korszakom élem...
2. ...hála a bátyámnak.
3-7. A bátyám (féltesóm) két éve költözött le hozzánk. Én azt hittem, olyanok leszünk majd mint az igazi testvérek, mint kicsinek. Esténként együtt filmezünk, nevetünk, és mindent megbeszélhetek vele. Elhitette velem pár napja, hogy tök jóba vagyunk, meg bevált az igyekezetem, hogy normálisak legyünk, erre tegnap este átcseszett. Egész este sírtam miatta, hogy nem képes előttem megnyílni, és velem lenni, mint igazi testvér.
8. Gyakran káromkodok, bár már figyelek rá. #nooo

Kérdéseim:
1. Kedvenc városod?
2. Miért ezt az alaptémát választottad?
3. Mikor és hogyan jöttél rá, szeretnél írni?
4. Mi az életcélod?
5. Szerinted milyen a stílusod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése