2013. május 12., vasárnap

12. ~Zerrie.*



Kivételesen vidáman baktattam fel a stúdió lépcsőjén. A tegnap előtti MÁSODIK randinktól hihetetlenül megjavult a kedvem. Zayn ezúttal moziba vitt el, ami mesés volt. Mondanom sem kell, nem a film volt az elsődleges dolog, amire figyeltem. Sokkal inkább lefoglalt Zayn nagy, izmos karja, ami éppen átkarolt, és magához húzott. Tegnap sajnos nem tudtam találkozni se Zayn-nel se Louis-sal. El kellett utazniuk. Ma jönnek vissza, de nem tudom pontosan, mikor. Pont annyi időm volt nyugiba, hogy megszülessen egy újabb dalom. Ezt rejtette az a kis papírboríték, mellyel bekopogtam a megfelelő ajtón. Egyből benyitottam. Legnagyobb meglepetésemre Simon nem egyedül volt. Ott ült vele négy lány. Azok a lányok, akikre tökéletesen ráillett ez a dal, amit most írtam. Többes szám szemszögéből íródott a jelenlegi helyzetemről Zayn-nel és Louis-sal. A változásról szól, melyet most érzek. A sok rajongóról, akik végigmértek, mikor a srácokkal voltam. Egy szóval; Rólam. Ledöbbentem, mikor rájöttem, nem volt egyedül Simon. Kicsit megremegtem a gondolattól, hogy ki fog derülni a titkom.
- Simon. Be-beszélhetnénk? - kérdeztem halkan.
- Persze Alexa. Gyere! Amúgy is éppen felfelé indultam az irodába egy dalért a lányoknak.
- Szia.
Köszönt nekem udvariasan az a 4 gyönyörű lány, akiket eddig még csak a médiából láttam.
- Sziasztok. - feleltem halkan, majd kimentem Simonnal.

Szótlanul elsétáltunk az irodájáig. Ahogy bezárult az ajtó, Simon mentegetőzni kezdett.
- Bocsi Lexy. Nem gondoltam, hogy most jössz. Éppen egy dalon gondolkoztunk a lányokkal.
- Semmi. Azt hiszem nem kell tovább gondolkoznotok, mert ez pont illik rájuk. - nyomtam a kezébe a borítékot.
Kinyitotta és figyelmesen végigolvasta a szerzeményem, mint mindig, bár tudta, nem adok ki rossz munkát a kezemből.
- Javult a kedved. Mi történt veled Sandy. Boldog vagy. - mért végig Simon, mikor végzett.
Csak megrántottam a vállam. Ezen felnevetett. - Köszönöm a dalt a Little Mix nevében is.
Gondoltam, hogy nekik fogja adni. Ez a "van egy dal az irodában" is csak kifogás volt. Tudta, hogy nálam egy jó szám lesz a lányoknak. Ez tényleg kasszasiker az Ő szájukból. Most tényleg nagyon jóra sikerült megírni. Belegondoltam, milyen csodás hangja van annak a négy lánynak, és megnyugodtam, hogy a dalom jó helyre került.

Elindultunk vissza, de az ajtó előtt, ahova be akart menni Simon, a Little Mix várt minket.
- Alexa, igaz? Kérdezhetnénk valamit? - álltak elém.
Ezt hallva ijedten torpantam meg. A levegővételtől erőteljesen kezdett mozogni a mellkasom. Féltem, hogy kitalálják, én vagyok a dalíró. Ez volt az egyik legkomolyabb rémálmom. Kérdőn néztek rám. Aprót bólintottam. Nem tudtam, mit szeretnének, és nagyon féltem a kérdéstől. Jade vette a levegőt a beszédhez.
- Te vagy Zayn új barátnője?
A szavai hidegzuhanyként értek. Részben megkönnyebbültem, részben halálra rémültem. De legalább nem jöttek rá a titkomra. Lepetten néztem erre a négy lányra magam előtt. Mindannyian kíváncsian méregettek. Talán csak Perrie szemeiben mértem felfedezni egy kis furcsa csillogást, melyet nem tudtam hova tenni. Simon köhögni kezdett, így rá kaptam a tekintetem. Gonoszul vigyorgott rám, és egy amolyan "tudtam" nézéssel jutalmazott. Tényleg megmondta az irodában, hogy boldog lettem.
- Hát...Ő...nem vagyok a barátnője. - feleltem halkan.
- Még. - nevetett Jesy.
- Ne már. A sztárvilágban gyorsan terjed a pletyka egymás között. Tudjuk, hogy randiztok. Te vagy Alexandra, nem? Megismertünk. - mosolygott Leigh-Anne is.
- Igen. Randiztuk kétszer. Mennem kell lányok. Örülök, hogy találkoztunk. - mosolyogtam, és már fordultam volna meg, mikor Perrie előrébb jött hozzám. 
- Csak egy tanács. Vigyázz Zayn-nel. Jó helyzetekben bevadul, ha érted, mire gondolok. - vigyorgott rám gonoszul.
A szemeim kikerekedetek, majd gyakran pislogni kezdtem, hogy leplezzem lepettségem. Nem tudtam, mit kell felelni ilyen helyzetekben. Amikor belecsöppensz egy teljesen ismeretlen világba, és még tanulod az itteni szokásokat. Soha nem gondoltam volna, hogy képes vagyok belefutni egy ilyenbe pont Simon-nál, ezért nem is volta felkészülve. Nem tudtam, mit kéne felelnem. 
- Hát kösz. - hebegtem halkan, majd leléptem.
Sietősen haladtam a kijárat felé. A mellkasom őrült tempóban emelkedett és süllyedt. Nem hittem a fülemnek. "Perrie honnan tud ilyeket?". Első gondolatom az volt, ahogy bevágtam magam egy taxiba, felhívom Zayn-t. De ha megtudja, hogy Simon-t keresve találkoztam Perrie-vel, gyanakodni kezd, és el kell mondanom, ki is vagyok valójában. Csak remélni tudtam, hogy nem árulják el a lányok, hogy itt látták Zayn Malik kiszemeltjét. Utáltam ezt az új ismeretlen közeget, ahova bekerültem. Nem tudtam, hogy mennek a dolgok, és ez felettébb aggasztott. Nem voltam nagyon társasági lény, így a normál emberek között is nehéz lett volna kezelni egy ilyen helyzetet, nem hogy hírességek között.

Csak egy emberre tudtam számítani, aki mindennél jobban ismer engem is és Zayn-t is. Gondolkodás nélkül előkaptam a mobilom, és tárcsázni kezdtem.
- Louis. - szóltam bele egyből, ahogy felvette.
- Sandy. Baj van? Jól vagy? - kérdezte egyből, ahogy meghallotta kétségbeesett és zavart hangom.
- Hol vagytok?
- A reptéren szedjük össze a csomagjainkat. -  felelte zavartan.
- Kérlek gyere át hozzám. Mindjárt otthon vagyok én is. Segítened kell. Csak rád számíthatok. - motyogtam a telefonba.
- Máris indulok. A srácok majd hazaviszik a cuccom.
- Köszönöm.
Nem is kellett többet hallanom. Tudtam, hogy Louis-ra mindig számíthatok. Nem ismerjük egymást évek óta, mégis olyan mintha gyerekkori barátok lennénk. Csak Louis ismer igazán. Senkinek nem mondtam el még annyi mindent, mint neki.  

Ledobtam a táskám a konyhaasztalra, és vártam, hogy megékezzen. Bementem a fürdőbe, és felkötöttem a hajam a fejem búbjára. Kihúztam a fiókot, és beletúrtam, de nem találtam, amit kerestem. Ekkor rájöttem; olyan régen nem vágtam meg magam, hogy el is felejtettem, Louis elkobozta a  pengémet. Tudtam, ha észreveszi az újabb sebet, érvénybe lép a zsarolása, miszerint Ő is bántja magát. Ezt nem akartam, de reménykedtem benne, hogy nem teszi meg, hisz Ő nem olyan fajta. Viszont azt is tudtam, ha ügyes vagyok, leplezni tudom a friss heget, míg beolvad a többi közé. Viszont nem volt pengém.
- A francba. - mondtam fennhangon.
Mérgesen túrtam fel újra és újra a fiókot, hátha találok benne, még egy pengét, de hiába. Összerezzentem, mikor két kéz fogta meg a karomat, és maga felé fordított elrántva a fióktól. 
- Mit csinálsz? - méregetett fájdalommal az a nagy, kék szempár.
- Louis....s-semmit. - hebegtem halkan. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar megérkezik.
- A pengéket kerested?
- Nem...csak a sminklemosót. - hazudtam lehajtott fejjel, de persze, hogy rájött. Képtelen voltam hazudni világ életembe.
- Miért teszed ezt megint? Mi történt? - húzott ki a fürdőből egyenesen a kanapéra.

Sóhajtva feleltem, miközben a lábamat méregettem, hogy ne kelljen ránéznem. 
- Zayn.
- Mit csinált? Hisz velem volt?
Egyből próbált védeni, és láttam rajta, hogy ha bandatársa valamit rosszat tett volna, egyből a nyakának esne, ahogy hazaérne. Ezt nem akartam, de nem is ilyen jellegű gond volt.
- Vittem ma be dalt Simon-nak. Nála volt a Little Mix.
- Ó. - szólt közbe szomorúan, de még be sem fejeztem.
Ezek szerint már értette a gondom de nem voltam benne biztos, hogy ugyanarra gondolunk.
- Ezt arra mondtad, hogy rájöttek a titkomra?
- Nem. Miért rájöttek? - ijedt meg.
- Nem. Akkor mire mondtad? - kérdeztem zavartan, de reménykedtem benne, hogy jól tudom a választ rá. Louis tudja, mi folyik itt.
- Találkoztál Perrie-vel, nem?
- De. Miért tudják, hogy randizok Zayn-nel? Volt köztük valami régen? Miért mondd nekem ilyeneket?
Sóhajtott, és megcsóválta a fejét egy amolyan "sokat kell még tanulnod" pillantással.
- Tudod, a sztárok között terjed a pletyka egymásról. Sokan tudják, hogy Zayn kinézett magának. - hajtotta le a fejét.
- Rosszabbak vagytok, mint a sima emberek. - jegyeztem meg morcosan, de figyelmen kívül hagyta undokságom.
- Mit mondott Perrie?
- Figyelmeztetett, hogy Zayn bedurvul OLYAN helyzetekben. Mi volt köztük? - néztem rá zavartan és szomorúan egyszerre. Tudtam, hogy Ő mindent tud.
- Hát nem sok minden. Ez amolyan "kellesz, de csak az ágyban" kapcsolat volt. Titokban tartották mindenki előtt. Csak a két banda tudott róla.
Hüledezve fogtam fel a szavai súlyát. Egyikükről sem feltételeztem ilyet, bár még alig ismertem a két embert...talán csak Zayn valamennyire.
- Perrie és Zayn belement ilyenbe?
- Hát Perrie jó csaj, és ahogy a rajongókat elnézem Zayn jó pasi. A vonzalom nagy úr. - rántotta meg a vállát.
Olyan egyszerűen beszélt erről az egészről, mintha mindennapos lenne egy ilyen történet náluk. Tényleg sokat kell még tanulnom.
- Hihetetlen. Hogy lett vége?
- Összevesztek, mert Perrie kezdett többet érezni, mint vágyat.
- Perrie beleszeretett Zayn-be? - kerekedett ki a szemem a lepettségtől. Louis bólintott, majd folytatta.
- Még nekünk sem mondta el Zayn, mi történt a veszekedés alatt, és ahogy hallottam a lányok sem tudják a Little Mix-ből. A kettőjük titka maradt, ami furcsa.
Felpattantam, és járkálva akadtam ki.
- Úristen. Zayn komolyan képes volt erre? És Perrie is belement? Hogy tudták ezt csinálni?
Louis nem felelt, mivel tudta, ezek csak költői kérdések. Pár másodperc után komolyan megálltam előtte. - Louis, neked is voltak ilyen "kapcsolataid"?
- Lex, dehogyis. Én ilyenbe soha nem mennék bele. Nem vagyok öntelt sztár, aki arra utazik, hogy minél több csajt vigyen az ágyába. Ha valakivel lefekszem, az fontos a számomra. - húzta el a száját.
Leverté vált ettől a pár mondatától. Nem értettem ennek az okát. Nem így kéne lereagálnia. Ezek tök édes mondatok voltak. Talán az zavarta meg, hogy ilyet feltételeztem róla.
- Mi  baj Louis? Mi rosszat mondtál? - ültem le mellé.

- Semmi...csak... - kicsit várt, amit én tűrtem. Sóhajtva belekezdett. - Harry pont ilyen volt. Sokszor egy-egy buli vagy koncert után mindig vitt fel lányokat a hotelszobákba. Volt, hogy többet is. Titkoltuk a média elől, és próbáltuk helyretenni a fejét, de nem nagyon ment. Aztán megismerkedett Taylor-ral, és beleszeretett. Minden megváltozott, de azt hiszem; ez nem lett jobb helyzet. Szegény Harry-vel mindig gondok vannak. Hol a rajongók csábítják el, hol Taylor. Egyik se jobb.
- Harry ennyire...- nem bírtam befejezni a mondatot, csak tátva maradt a szám.
- Hát...nagyon szereti a nőket. - nevetett fel halkan.
Oké, gondoltam, hogy nem a férfiakat szereti, mégis ez teljesen lesokkolt. Végül úgy gondoltam, erre képtelenség normális feleltet adni.
- Louis. Azt hiszem...még sokat kell tanulnom a bandáról.
Nem ezt akartam mondani, de inkább váltottam. Ledöbbentett, hogy Harry és Zayn ennyire...férfi. Jobb szót nem találok rá. Vagyis találok, de inkább nem mondom ki. Nagyon sok dolog van még, amit nem tudok a srácokról. Szeretném őket megismerni, de félek is. Senki sem tökéletes, ezt jól tudom, de mégis azt hinné az ember, a világsztárok nem tesznek ilyeneket. Hát most megtanultam, hogy nem minden úgy van, ahogy gondolom.

- Most mi lesz Zayn-nel? - kérdezte egyszer.
Mérlegeltem magamba, de rájöttem inkább hangosan teszem, hisz Louis kíváncsi rá. Így kinyitottam a szám, és folytattam.
- Nem mondhatom el neki, hogy bementem Simon-hoz adni neki egy új dalt. De ha visszajut a fülébe, hogy találkoztam a Little Mix-el, nem tudom, hogy fogom kimagyarázni. Szóval csendben maradok, és úgy teszek, mintha nem is tudnék erről az egészről. Sajnos ez van. Pedig szeretném ezeket tőle is hallani. - húztam el a szám.
Louis csak sóhajtott, majd csend lett. Az arcán szinte láttam, ahogy kattog az agyába a sok kerék és gondolkozik.
- Megvan. - nézett rám izgatottan, és megfogta a karom. Lepetten vizslattam csillogó szemeit. - Miattam mentél be oda Sandy. Én kértelek meg, hogy menj el Simon-hoz, mert bent hagytam a stúdióban a kedvenc fülesem. Elég jó indok? - kérdezte elégedetten.
Imádtam, hogy Louis mindent megold, de azért ebben is lehet bakit találni.
- Igen, de nem látták a srácok a fülesed az úton?
- Nem, mert tényleg nálad hagytam. - nevetett, majd a polchoz ment az ablak mellett, és levette róla a kedvenc, kék fülhallgatóját.
Vigyorogva hozzá mentem, és megöleltem.
- Köszi Tommo. - suttogtam a nyakába.
- Nincs mit. De remélem, jobban hazudsz majd a srácoknak, mint nekem. - nevetett.
- Én is.
- Most már rákérdezhetsz Zayn-nél.
- Imádlak Louis. - nevettem a nyakába.
Még erősebben szorított, mintha soha nem akarna elengedni, de én sem Őt. Louis-nak hála úgy éreztem, bármire képes vagyok. Repültem a tudattól, hogy van egy ilyen barátom, mint Ő. Tényleg boldog voltam, ami nálam nagyon ritka, de mostanában egyre gyakoribb volt. 

14 megjegyzés:

  1. nagyon jooo. várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. remélem azért lou lesz a befutóc;

    VálaszTörlés
  3. http://justaperfectlove.blogspot.hu/p/awardso.html - meglepetés, nézz be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úristen, köszönöm szépen. neked köszönhetem a 2. díjam, máris megnézem. :')

      Törlés
  4. Nagyon jó lett :3 De Louis mikor fog jönni? :DD Siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd meglátod, én nem árulhatok el semmit :)

      Törlés
  5. ááá naon naon jóó lett!!!várom sok sok szeretettel a kövi részt!! Dóri voltam :DDD

    VálaszTörlés
  6. jajajjajajajaaaaj <3 imádom ahogy írsz!! IMÁDOM!! <3 *---* tuti író leszel nagykorodban C;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. jó hogy ezt mondod, mert pont most kezdtem el ezzel párhuzamosan egy másik történetet, de az nem ilyen jellegű, és szerintem nem is lesz fent a neten. ezzel komolyabb céljaim vannak :D

      Törlés
  7. imádtam, mint az összes többi részt :3 kövit gyorsan♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ez is bejött, holnap lesz fent :)

      Törlés